|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۷۳

حسینی در گفت وگو با فارس:

نماینده مردم قزوین در مجلس با توصیه به دولت نسبت به باز کردن فضا در دانشگاه ها برای نقد دولت، گفت: نقدهای که به برخی عملکردهای دولت مطرح می شود، در راستای مساعدت دولت برای خدمت به مردم و موفقیت است و لذا کسانی که نقد به دولت را بر نمی تابند، دوستدار دولت نیستند.

حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری فارسدر مورد اهمیت و ثمره نقد برای دولت، گفت: یکی از شعارهای آقای روحانی در زمان مبارزات انتخاباتی این بود که ما نقد را پذیرا هستیم و پاسخ ها را به طور منطقی خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه آنچه امروز در عمل مشاهده می کنیم، خلاف وعده رئیس جمهور است، بیان کرد: باید پرسید شناسنامه داشتن برای نقد به چه معناست؟ آیا به این معناست که اگر کسی نقدی به وضع موجود کشور دارد، ولی شناسنامه حزبی ندارد، نباید انتقاد کند.

حسینی با تأکید بر اینکه همه این هایی که امروز از دولت انتقاد می کنند از مطبوعات، احزاب و نمایندگان مجلس هستند و لذا شناسنامه دارند، گفت: من فکر می کنم رئیس جمهور، به علت اینکه از عدم موفقیت در مذاکرات ژنو و از حواشی ایجاد شده در ماجرای سبد کالا ناراحت است، از منتقدان دولت عصبانی است.

حسینی با توصیه به دولت نسبت به باز کردن فضا در دانشگاه ها برای نقد دولت افزود: دولت اجازه دهد نقدها در فضای آزاد مطرح شده و موافقان و مخالفان حرف های خود را بزنند تا مردم خود، نتیجه گیری کنند.

نماینده مردم قزوین گفت: نقدهای که به برخی عملکردهای دولت مطرح می شود، در راستای مساعدت دولت برای خدمت به مردم و موفقیت است و لذا کسانی که نقد به دولت را بر نمی تابند، دوستدار دولت نیستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار