|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۱۱

کوثری در تذکر شفاهی:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تیم مذاکره کننده با صلابت و هوشیارانه روی تک تک کلمات و جملات حساسیت نشان دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، اسماعیلی کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: تذکر من در مورد اظهار نظر مشاوران آقای روحانی یعنی آقای یونسی در شیراز است. مطلب وی آنقدر بی پایه و اساس است که با ارائه این مطالب نه تنها دولت را زیر سوال می برند، بلکه در عموم مردم بدبینی ایجاد می کند چرا که انتظار مردم از مسئولان دولت ایجاد آرامش و کنترل قیمت ها و ایجاد فضای کار برای جوانانشان است نه اینکه وقت مردم و دولت مردان را به مسائلی سوق دهند که نه تنها هیچ ارزشی ندارد، بلکه باعثتعجب همگان شده است.

وی ادامه داد: آقای روحانی یا به این فرد تذکر دهد یا مشاور خود را تغییر دهد تا از فتنه های پیش رو جلوگیری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تیم مذاکره کننده گفت: به تیم مذاکره کننده تأکید دارم که با صلابت و هوشیارانه روی تک تک کلمات جملات و پاراگراف ها حساسیت نشان دهد. نه مانند توافق ابتدایی که به صورت عجله ای تصمیمی گرفته شد و قبول کردیم. از آنها باکی نداشته باشید و مانند رزمندگان اسلام باشید که با توکل بر خداوند بر دشمنانی که می خواستند سه روزه استان خوزستان را اشغال و هفت روزه به تهران بیایند، با کمترین امکانات پیروز شدند.

کوثری تأکید کرد: الآن که شما به عنوان تیم مذاکرده کننده در نوک پیکان هستید، همه حامی شما هستند. ولی انتظار دارند با صلابت از حق ملت شهید پرور ایران دفاع کنید و تنها به توافق فکر نکنید چون اگر توافق نهایی مانند توافق مقدماتی باشد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی در پایان در تذکری به مسئولان تهران خصوصا استاندار و شهردار خاطرنشان کرد: اقدامات شهردار و استاندار جای تقدیر و تشکر دارد، اما از آنها می خواهم که به شهرداران مناطق تأکید کند که به اطراف تهران خصوصا جنوب شهر مانند مسگرآباد و محله های جنوب غربی بیشتر رسیدگی کنند. کشیدن اتوبان ها به جا است ولی رسیدگی به محله های ذکر شده باید انجام شود تا احساس شمال و جنوب در تهران دیده نشود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار