|
|
کدخبر: ۱۷۳۰۵۱

هفته آینده؛

وزیر کشور هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی دارد و در دستور کار این هفته مجلس یونس اسدی نماینده مشکین شهر و علی ایرانپور نماینده مبارکه از وزیر کشور سوال خواهند کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است در جلسات هفته آینده خود گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد رد بررسی طرح تعیین تکلیف دوره های آموزش و تربیت به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را بررسی کنند.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح الحاق یک بند به ماده(۲) قانون تشکیل شورای عالی اشتغال و طرح حمایت از مالکیت صنعتی(ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری) از دیگر دستور کارهای نمایندگان مجلس در هفته آینده است.

همچنین قرار است نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را در مورد بررسی طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم(۴۴) قانون اساسی بررسی کنند.

بررسی گزارش شور دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح انتقال پایتخت، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد رد طرح بیمه اجتماعی فراگیر و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح آیین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی از دیگر دستور کارهای نمایندگان مجلس طی هفته آینده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار