|
|
کدخبر: ۱۷۶۸۳۲

خبرگزاری تسنیم: کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس عنوان طرح انتقال پایتخت را به طرح بررسی ساماندهی و تمرکززدایی از تهران و چگونگی انتقال پایتخت سیاسی و اداری تغییر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان گزارش شور دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح انتقال پایتخت را مورد بررسی قرار دادند.

وکلای ملت پیش از این کلیات این طرح را به تصویب رسانده بودند و جزئیات این طرح به کمیسیون شوراها ارجاع شده بود و کمیسیون شوراها نیز با تغییر نام این طرح مجددا به صحن علنی ارجاع داد.

محمدجواد کولیوند نایب رئیس کمیسیون شوراها در جلسه علنی امروز طی سخنانی اظهار داشت: ما نام طرح انتقال پایتخت را به طرح بررسی ساماندهی و تمرکززدایی از تهران و چگونگی انتقال پایتخت سیاسی و اداری گذاشتیم.

وی ادامه داد: این طرح را به این عنوان تغییر نام دادیم تا اشتباهی که درباره انتقال پایتخت در اذهان عمومی مردم ایجاد شده، از بین برود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها همچنین تصریح کرد: در این طرح برای ساماندهی و تمرکززدایی از تهران شورای ساماندهی پیش بینی شده که مسئولیت بررسی این طرح را برعهده دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار