|
|
کدخبر: ۱۸۰۲

احمدی‌نژاد:

رئیس‌جمهور از حمایت‌ها، ارشادات، لطف و عنایت حضرت آیت الله خامنه‌ای در طول فعالیت دولتهای نهم و دهم تشکر و خطاب به مقام معظم رهبری تأکید کرد: همه اعضای دولت در هر شرایطی در خدمت انقلاب، کشور و حضرتعالی خواهیم بود.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور شب گذشته در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، در دیدار هیئت وزیران با رهبر معظم انقلاب، پایبندی بر اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی، خدمت بی منت به مردم و پرکاری را از ویژگیهای برجسته دولتهای نهم و دهم برشمرد و تأکید کرد: در طول ۸ سال گذشته نسل جدیدی از مدیران متعهد، مردمی و متخصص به جامعه عرضه شدند.

وی افزود: در این دوره سعی کردیم نمادی از مدیران انقلابی و اسلامی را که برجسته‌ترین وجهه آنها خدمت به مردم و احترام به آنها و حمایت از حقوق مردم بود، به نمایش بگذاریم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولتهای نهم و دهم با تمام توان وارد عرصه خدمتگزاری به مردم شدند و بسیاری از کارهای مانده بر زمین و یا مانده در آرزوها را اجرایی کردند.

احمدی‌نژاد همچنین از حمایتها، ارشادات، لطف و عنایت حضرت آیت الله خامنه‌ای در طول فعالیت دولتهای نهم و دهم تشکر و خطاب به مقام معظم رهبری تأکید کرد: همه اعضای دولت در هر شرایطی در خدمت انقلاب، کشور و حضرتعالی خواهیم بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار