|
|
کدخبر: ۲۴۵۳

دی‌ولت:

یک نشریه آلمانی پیش‌بینی کرد ایران در دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی با اراده آهنین در سیاست خارجی عمل کند و تبدیل به یک قدرت اتمی شود.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از کیهان، روزنامه دی‌ولت می‌نویسد: بر خلاف آنچه در مورد شخصیت ملایم حسن روحانی تصور می‌شود، وی با اراده‌ای آهنین برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی را ادامه می‌دهد و این کشور به عنوان یک قدرت اتمی ظهور خواهد کرد.

روزنامه آلمانی می‌افزاید: رئیس جمهور جدید ایران، حسن روحانی در دعوای اتمی به عنوان شخصی معتدل دیده می‌شود اما واقعیت این است که با نگاه به سابقه کاری وی، درست مخالف این چیز را شاهد خواهیم بود.
این تحلیل خاطرنشان می‌کند: با انتخاب حسن روحانی در غرب امیدواری ایجاد کرده و به رئیس جمهور جدید ایران به عنوان یک شخصیت امیدآفرین که همه انتظارات را برآورده خواهد کرد، نگاه می‌شود اما با نگاه به سوابق کاری و مواضع پیشین روحانی نباید از وی انتظار بیش از اندازه در مسئله هسته‌ای داشته باشیم.

دی‌ولت می‌نویسد: البته این که چه کسی رئیس گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای در دولت جدید باشد، می‌تواند جالب‌ باشد اما اگر تصور ما این است که به شرایطی باز خواهیم گشت که خود روحانی مسئولیت گروه مذاکره‌کننده ایران را بر عهده داشت، این تفکر اشتباهی است زیرا مبنای این انتظار تصویری از روحانی است که هرگز با واقعیت‌ها مطابق نبود و وضعیت امروز وی نیز به صورت فاحشی تغییر یافته است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار