|
|
کدخبر: ۷۵۲

سخنگوی جبهه پیروان از تقاضای این جبهه برای ملاقات دبیران کل احزاب و تشکل‌های جبهه پیروان با حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب خبر داد و گفت: رئیس‌جمهور منتخب متعلق به هیچ حزب و جناحی نبوده و متعلق به همه ملت ایران است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان در خصوص اولویت‌ها و ویژگی‌های کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: دولت یازدهم از ویژگی‌هایی برخوردار است که سایر دولت‌ها از آن محروم بودند؛ با توجه به رای مردم رئیس‌جمهور منتخب متعلق به هیچ حزب و جناحی نبوده و متعلق به همه ملت ایران است.

سجادی با بیان اینکه با توجه به کارنامه دولت‌های قبلی به نظر می‌رسد این دولت باید با چینش وزرا و کابینه خود باید شرایط زمانی و جنس اولویت‌ها همچون اقتصاد و ارتباطات بین‌الملل را در نظر بگیرد، مهمترین ویژگی‌های وزرای کابینه را کارآمدی، سابقه مدیریت و اعتدال برشمرد و افزود: وزرای اقتصادی باید افرادی باشند که با توجه به مشکلاتی همچون کاهش ارزش پولی ملی، تورم و گرانی اهلیت، دانایی و توانمندی لازم را داشته باشند چرا که دیگر پس از ۳۴ سال زمان آزمون و خطا نیست.

وی در خصوص شعار اعتدال که از سوی حسن روحانی مطرح شده است، اظهار داشت: تبعیت از خطی که مقام معظم رهبری ترسیم می‌کنند خط اعتدال است لذا با توجه به این معیار باید شخصیت‌هایی روی کار بیایند که از نظر فکری و شخصیتی متعادل باشند و در عین حال از مسامحه در مسائل فرهنگی و بین‌الملل بپرهیزند چرا که این امر سوء تعبیر از اعتدال است.

سجادی مسیر گفتمان انقلاب اسلامی را خط اعتدال عنوان کرد و متذکر شد: افراط و تفریط‌ها مربوط به کسانی است که رفتارهای تند و رادیکال دارند در حالی که گفتمان انقلاب این گونه نیست.

سخنگوی جبهه پیروان از تقاضای این جبهه برای ملاقات دبیران کل احزاب و تشکل‌های جبهه پیروان با حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب خبر داد و افزود: ما تحلیل‌‌ها و نتیجه انتخابات و همچنین سیاست‌های آینده خود را در جلسات شورای مرکزی دنبال می‌کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار