|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۲۸

تلاش می کنیم با تیم جوانان به جام جهانی صعود کنیم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بزرگترین آرزوی همه از جمله من در سال جدید این است که تیم ملی در جام جهانی موفق باشد.

مهدی مهدوی کیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت تیم فوتبال جوانان اظهار داشت: اکنون در مرحله ای هستیم که تمام شهرهای ایران را برای استعدادیابی می رویم و فقط ۲،۳ استان مانده تا کل ایران را دیده باشیم.

وی افزود: هفته ای ۲،۳ روز اردو داریم و با توجه به اینکه بازیکنان در کوران مسابقات هستند نمی توانیم اردوهای بلند مدت داشته باشیم، اما فکر می کنم با شروع سال جدید کار اصلی ما آغاز می شود و ۶ ماه وقت داریم تا تیم مان را به آمادگی لازم برسانیم.

مدیرفنی تیم فوتبال جوانان درباره اینکه کمیته فنی تصمیم دارد تا تیم جوانان را راهی مسابقات آسیایی اینچئون کند تا این تیم برای مقدماتی المپیک آماده شود، گفت: در حال حاضر که چیزی در این باره اعلام نشده اما به نظرم خیلی مهم است که تیم المپیک خودش را آماده کند. ابتدا باید تکلیف سرمربی تیم المپیک مشخص شود اما ما کار خودمان را انجام می دهیم.

مهدوی کیا خاطرنشان کرد: مربیان تیم جوانان کار خودشان را انجام می دهند و استعدادیابی هایی نیز انجام شده است. امیدوارم در زمانی که باقی مانده بتوانیم بازی های تدارکاتی خوبی انجام دهیم و تیم را برای مسابقات نهایی آماده کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره روند آماده سازی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: زمان زیادی را از دست دادi hیم و اکنون خیلی دیر است. چند فیفادی را از دست دادیم در حالی که تیم های دیگر کارشان را زودتر از ما شروع کردند اما باز باید به یک نوعی تمرینات خود را شروع می کردیم.

وی با اشاره به دیدار تدارکاتی ایران - گینه عنوان کرد: بازی با یک تیم آفریقایی خوب است و شاید یک شبیه سازی برای بازی با نیجریه انجام شد اما فکر می کنم قدرت نیجریه با قدرت های دیگر تیم های آفریقایی متفاوت است. تیم ملی شرایط خوبی دارد و کم کم باید خودش را آماده حضور در جام جهانی کند.

مهدوی کیا با تبریک پیشاپیش سال ۹۳ خاطرنشان کرد: امیدوارم که همه در سال جدید سال خیلی خوبی داشته باشند. بزرگترین آرزوی همه در سال جدید این است که تیم ملی در جام جهانی موفق باشد و این یک آرزوی خیلی خوبی برای همه فوتبالی هاست.

مدیرفنی تیم فوتبال جوانان همچنین درباره وضعیت این تیم در سال آینده گفت: هدف اصلی ما در سال آینده این است که تیم جوانان به جام جهانی صعود کند. کار خیلی سختی است اما ما تمام تلاش مان را می کنیم تا تیم مان به جام جهانی راه پیدا کند.

فیلم گفت وگوی اختصاصی تسنیم با مهدی مهدوی کیا را در زیر می توانید مشاهده کنید:

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار