|
|
کدخبر: ۱۴۶۱۵۹

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم ملی والیبال گفت: کادر فنی تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه(فردا) در دیدار دبیر فدراسیون و من با اسلوبودان کواچ سرمربی جدید تیم ملی در ترکیه مشخص می شود.

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه بازیکنانی که شرایط پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، آمادگی خود را حفظ کنند، گفت: در مرحله اول ۴۰ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در مراحل بعدی تعدادی حذف و تعدادی اضافه خواهند شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در مورد آغاز اردوهای جدید تیم ملی والیبال گفت: اردوی تیم ملی والیبال «الف» و «ب» از دهم فروردین ۱۳۹۳ آغاز می شود و تا آغاز بازی های ایران در لیگ جهانی والیبال ادامه خواهد داشت و پس از بازی های آسیایی به پایان می رسد.

وی ادامه داد: به بازیکنان پیشنهاد می کنم روز نهم فروردین ماه به اردو بیایند تا ضمن استراحت از روز دهم با آمادگی کامل تمرینات را آغاز کنند. در ضمن ۱۳ فروردین(روز طبیعت) اردوی تیم های ملی «الف» و «ب» تعطیل خواهد بود.

سرپرست تیم ملی درباره کادر فنی تیم ملی والیبال و مربیانی که تمرینات را پیگیری خواهند کرد، گفت: این موضوع و برنامه کامل آماده سازی تیم ملی والیبال روز دوشنبه در دیدار دبیر فدراسیون والیبال و من با اسلوبودان کواچ سرمربی جدید تیم ملی در ترکیه مشخص می شود و پس از جمع بندی کامل اعلام خواهد شد.

او تاکید کرد: ۴۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی از بازیکنان خوب لیگ برتر بودند، به همین خاطر و به طور حتم در ادامه تمرینات به این افراد تعدادی دیگری اضافه و تعدادی نیز حذف خواهند شد.

خوش خبر اظهار داشت: اردوی تیم ملی والیبال تا دیدار دوستانه ایران و استرالیا در اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن تیم ملی الف به بلغارستان و صربستان اعزامی می شود تا چند دیدار دوستانه با این تیم ها داشته باشد. تیم ملی والیبال از صربستان راهی ایتالیا خواهد شد تا دو بازی خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ را در برابر تیم ملی والیبال این کشور برگزار کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار