|
|
کدخبر: ۱۴۶۱۶۷

در پایان نظرسنجی برای انتخاب بهترین وزنه بردار سال و بهترین وزنه بردار جوان سال ۹۲، جابر بهروزی و امیرحسین فضلی با آرای مردمی به عنوان بهترین ها معرفی شدند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در نظرسنجی برای انتخاب بهترین وزنه بردار سال ۵۵۷۱ پیامک منحصر به فرد به سامانه پیامکی فدراسیون وزنه برداری ارسال شد و جابر بهروزی با ۲۰۴۸ رای، بالاتر از محمدرضا براری و بهادر مولایی، از نگاه مردم عنوان بهترین وزنه بردار سال ۹۲ را به دست آورد.

بهروزی در سال جاری عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد، در یونیورسیاد جهانی روسیه نایب قهرمان شد و در رقابتهای جهانی لهستان نیز در مکان پنجم دسته ۶۹ کیلوگرم دنیا ایستاد.

در نظرسنجی برای انتخاب بهترین وزنه بردار جوان سال نیز ۵۳۶۶ پیامک منحصر به فرد به سامانه پیامکی فدراسیون وزنه برداری ارسال شد و امیرحسین فضلی با ۴۴۳۵ رای، با نظر مردم بالاتر از علیرضا دهقان و علیرضا سلیمانی قرار گرفت. فضلی در رقابتهای سال ۹۲ ضم کسب مدال برنز رقابتهای نوجوانان جهان، عنوان قهرمانی نوجوانان آسیا را نز در دسته ۹۴ کیلوگرم به دست آورد.

نتایج کامل نظرسنجی برای انتخاب بهترین های سال ۹۲ وزنه برداری ایران که از روز ۱۴ بهمن ماه آغاز شد و ۴۰ روز به طول انجامید، در زیر آمده است:

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار