|
|
کدخبر: ۱۴۷۲۱۹

ابراهیم جوادی:

عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به تدارکات و تمهیدات وسیعی که آمریکایی ها برای قهرمانی در مسابقات جام جهانی داشتند حتی یک درصد هم فکر نمی کردند به این مهم نرسند.

ابراهیم جوادی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: آمریکایی ها فقط برای این که قهرمان جام جهانی شوند میزبانی این دوره از رقابتها را پذیرفتند و برای آنکه به موفقیت برسند از ماه ها قبل با برنامه ریزی هایی که داشتند تدارکات وسیعی را در نظر گرفته بودند.

وی تصریح کرد: کشتی گیران آزاد کار ایرانی ثابت کردند در حال حاضر بهترین تیم دنیا هستند و در خاک آمریکا این کشور را به زانو درآوردند و بالاتر از روسیه و میزبان قهرمان جام جهانی شدند.

دارنده ۴ مدال طلای جهان در ادامه عنوان کرد: جونز سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا پس از برگزاری دیدار تیم ایران و تیمش در نیویورک برای حفظ کشتی در المپیک خطاب به رسول خادم گفته بود شما اشک ما در این شهر درآورید اما ما در لس آنجلس تلافی خواهیم کرد که خوشبختانه با مدیریت و برنامه ریزی سرمربی تیم ملی کشورمان رویأی آمریکایی ها هیچ گاه به حقیقت تبدیل نشد.

وی افزود: درست است در یکی دو مسابقه بچه های ما در حد واندازه خودشان نبودند به هرحال در وزشی چون کشتی این موضوع یک امر طبیعی است اما انصافاً همه آزادکاران کشورمان با جنگندگی تمام، روی تشک حاضر شدند و نشان دادند آن چرا که در تمرینات یاد گرفتند کاملا درست و اصولی بوده است.

دارنده مدال برنز المپیک در خاتمه با بیان این که مسئولین باید با جدیت کشتی را حمایت کنند خاطرنشان کرد: قول می دهم اگر فدراسیون کشتی از سوی مسئولین ورزش کشور حمایت شود و اجازه دهند رسول خادم به کارش ادامه دهد قهرمانی در المپیک نیز دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار