|
|
کدخبر: ۱۴۷۴۵۱

پیروانی در گفت وگو با فارس:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پبشکسوتان بدون حمایت بخش خصوصی و شرکت های بزرگ نمی توانند پرسپولیس را مدیرتی کنند

افشین پیروانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره جلسه روز گذشته وزارت ورزش با پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در کل جلسه خوبی برگزار شد و همین که وزارت ورزش و امیر خادم این طور وارد حل مشکلات پرسپولیس شدند به نظرم خیلی مثبت است.

وی افزود: اما پرسپولیس مشکلات بزرگی دارد که بزرگ ترین آن بدهی ۷۰ میلیارد و ۵۰ میلیون تومانی است که دیروز نماینده ورزش آن را اعلام کرد و همه شوکه شدند.

وی افزود: البته ۲۸ میلیارد این بدهی از قبل است و سایر آن متعلق به مدیریت چند وقت اخیر بوده است. یعنی در این دو سال این مشکل و معضل برای پرسپولیس به وجود آمده و هر سرمایه داری بخواهد قدم رو به جلو بگذارد باید ۱۰۰ میلیارد پول داشته باشد یعنی ۷۰ میلیارد برای بدهی ها و ۳۰ میلیارد هم برای فصل آینده. پس کسی جلو بیاید که عاشق باشد چون این مشکل بدجوری گریبانگیر باشگاه پرسپولیس شده.

وی ادامه داد: در خصوص دادن سهام پیشکسوتان هم باید بگویم همیشه پیشکسوتان برای پرسپولیس زحمت کشیدند اما پیشکسوتان تنهایی و بدون حمایت بخش های خصوصی و شرکت های بزرگ نمی توانند پرسپولیس را اداره کنند شاید برخی از من ناراحت شوند اما پیشکسوتان تنهایی اداره پرسپولیس غیرقابل امکان است مخصوصا الان که ۱۰۰ میلیارد بدهی دارد. من امیدوارم که فکری به حال این تیم شود. پرسپولیس همیشه نائب قهرمان، قهرمان و یا حداقل در رده پنجم بوده و هواداران با این تیم زندگی کرده اند اما آنها از این مشکلات تاثیرگذار و منفی اطلاعی ندارند که امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

وی تاکید کرد: واقعا حیف است که امسال با شرایطی که برای پرسپولیس به وجود آمده، دل این هواداران خوشحال نشود. این هم در گرو رفع مشکلات تیم است من معتقدم در نهایت با تعامل می شود بهترین تصمیمات را گرفت و فقط کسی می تواند در شرایط فعلی به پرسپولیس کمک کند که عاشق باشد. مخصوصا این شرایط مالی که به وجود آمده و دیگر همه پس از جلسه دیروز از آن باخبر هستند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار