|
|
کدخبر: ۱۴۷۶۵۲

نفر اول یارکشی سال قبل بسکتبال NBA در دومین فصل حضور با ۴۰ امتیاز و ۲۱ ریباند مقابل بوستون، سطح بالای بازی خود را یادآوری کرد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛آنتونی دیویس که در سال دوم بازی در نیواورلئانز چندان در خبرها به چشم نمی آمد، در جریان برد ۱۲۱ بر ۱۲۰ تیمش مقابل بوستون سلتیکز با ۴۰ امتیاز و ۲۱ ریباند بهترین آمار دوران بازی خود را ثبت کرد و اخبار یک روز گذشته را روی این آمار متمرکز کرد.

دیویس که در ۴۸ دقیقه بازی، ۱۲ پنالتی از ۱۲ اقدام خود را گل کرده و ۱۴ شوت موفق از ۲۲ اقدام منطقه ای داشت، سیزدهمین بازیکنی است که از فصل ۱۹۸۵-۸۶ حداقل ۴۰ امتیاز و ۲۰ ریباند در یک بازی به دست می آورد و همچنین جوانترین بازیکنی است که بعد از شکیل اونیل در فصل ۱۹۹۳ این رکورد را به جا می گذارد.

دیویس در این فصل هم میانگین ۲۱.۴ امتیاز و ۱۰.۴ ریباند در هر بازی با ۵۲.۷ درصد شوت دارد. همچنین میانگین بلاک شاتهای این بازیکن هم ۳ بلاک در هر بازی است. تمام اینها را باید با توجه به سن دیویس در نظر گرفت که تنها ۲۱ سال دارد و به اعتقاد کارشناسان با توجه به پتانسیل رشد فراوان در آینده ای نه چندان دور به یکی از ۳ بازیکن برتر لیگ تبدیل می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار