|
|
کدخبر: ۱۴۷۷۷۳

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری تسنیم: چلسی انگلستان و رئال مادرید اسپانیا به جمع ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در آغاز دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته(سه شنبه) چلسی و رئال مادرید جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند.

چلسی در استمفوردبریج کار دشواری نداشت و به آسانی گالاتاسرای ترکیه را از پیش رو برداشت. در این دیدار ساموئل اتوئو خیلی زود و در دقیقه ۴ گل نخست را به ثمر رساند، در ادامه مدیریت بازی با شاگردان مورینیو و حملات بی نتیجه با مردان روبرتو مانچینی بود اما در دقیقه ۴۲ گری کاهیل گل دوم چلسی را هم به ثمر رساند تا کار برای تیم لندنی آسان تر شود.

در نیمه دوم مردان مورینیو بازی را اداره کردند تا با همان ۲ گل نیمه نخست تیم برتر میدان باشند. با این نتیجه چلسی با برتری ۳ بر یک در مجموع، راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا مورینیو و شاگردانش منتظر مشخص شدن حریفشان در این مرحله بمانند.

دیگر دیدار مرحله یک هشتم نهایی میان رئال مادرید و شالکه در سانتیاگو برنابئو تشریفاتی بود. مردان آنچلوتی در همان بازی رفت با برتری ۶ بر یک کار را تمام کرده بودند و در خانه نیاز به تلاش چندانی نداشتند. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲۱ با استفاده از پاس گرت بیل گلزنی کرد تا فاصله دو تیم بیشتر شود اما ۱۰ دقیقه بعد تیم هوگلند گل تساوی را برای شالکه به ثمر رساند تا حداقل در بازی برگشت تیم آلمانی کمی حفظ آبرو کند.

با این وجود در نیمه دوم رئال بار دیگر قدرت خود را به رخ میهمانش کشید. گرت بیل دقیقه ۷۴ با پاس خود رونالدو را راهی دروازه شالکه کرد تا این بازیکن گل دوم خودش و رئال را در این بازی به ثمر برساند. تنها یک دقیقه بعد اشتباه مدافع شالکه و باز هم پاس بیل و در ادامه حرکت آلوارو موراتا فرصت هت تریک را به رونالدو داد اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه خود تا در برگشت خود موراتا گل سوم را وارد دروازه کند.

دقیقه ۸۳ ضربه رونالدو باز هم به تیر دروازه شالکه برخورد کرد تا در نهایت این بازی ۳ بر یک و در مجموع ۹ بر ۲ به سود شاگردان آنچلوتی تمام شود تا رئال هم یکی دیگر از ۸ تیم مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار