|
|
کدخبر: ۱۴۸۵۹۷

مسابقات تنیس روی میز - انتخابی المپیک جوانان

دور سوم از مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک جوانان در هند برگزار شد و سروش امیری نیا به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، مرحله گروهی رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۴ جوانان روز گذشته با برگزاری دور سوم به پایان رسید. در این دور سروش امیری نیا با رده جهانی ۱۵۵ جوانان موفق شد حریف سنگاپوری خود را با حساب ۳ بر یک شکست داد تا به عنوان نفر دوم گروه به مرحله نیمه نهایی راه یابد. امیری نیا در این بازی لوی منگ را با امتیازات(۱۴ – ۱۲،۱۱ - ۷،۱۰ – ۱۲،۱۱-۶) شکست داد تا به همراه گراسیمنکو از قزاقستان به نیمه نهایی صعود کند.

در گروه یک این رقابت ها لام سیو هانگ نفر ۲۲ رنکینگ جوانان جهان با پیروزی مقابل حریفان هندی و سری لانکایی به عنوان نفر اول گروه باید به مصاف امیری نیا برود. دیدار لام سیو هانگ هنگ کنگی و سروش امیری نیا فردا ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی برگزار می شود و برنده به فینال راه خواهد یافت.

در بخش دختران و برای صعود از گروه دو، غزاله ملاطلب نماینده ارزنده دختران ایران به مصاف تانگ آجلینا از مالزی رفت و در حالیکه گیم نخست را ۱۱ – ۳ به سود خود تمام کرد اما گیم های بعدی را با امتیازات ۱۱ – ۵،۱۱ – ۶،۱۱ – ۸ به حریفش واگذار کرد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی بازبماند.

محسن شیشه گرها و مهناز رجبیان هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده دارند.

در این رقابت ها هر کشور تنها یک سهمیه دارد و نفر اول مسابقات به طور مستقیم به المپیک جوانان در نانجینگ چین راه می یابد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار