|
|
کدخبر: ۱۴۹۰۹۱

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: جوانانی مانند مهدی شریفی را پرورش داده ایم که آینده خوبی در فوتبال ایران دارد و این یک افتخار است.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، مهرزاد خلیلیان به اظهار نظر مدیرعامل الهلال پیش از دیدار با سپاهان اشاره و تصریح کرد: عربستانی ها گفتند کشور ما برای آنها دردسرساز است، پرسیدند چه جوابی به آنها می دهی، من هم گفتم ما با فرهنگ و رفتار خود پاسخ آنها را می دهیم و همین طور هم شد.

وی در پاسخ به این سوال که گروه ایران در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ چگونه است، گفت: وقتی تیم ملی ما به جام جهانی رسیده نباید این گروه را سخت در نظر گرفت. بازیکنان و مربیان به سطوح بالا رسیده اند و با توجه به اینکه ۱۰ ماه فرصت داریم باید تلاش کنیم. همیشه برد و باخت مطرح نیست و شکست یک تجربه محسوب می شود اما این گروه تا حدی برای ایران قابل حل است.

خلیلیان با بیان اینکه از سپاهان ۷ بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند، گفت: این هم یک چالش و هم یک افتخار برای ماست، ما جوانانی مانند مهدی شریفی را پرورش داده ایم که آینده خوبی در فوتبال ایران دارد و این یک افتخار است.

وی در خصوص وضعیت محرم نویدکیا اظهار داشت: این بازیکن وضعیت بهتری نسبت به قبل دارد اما طبق دستور پزشک حتی المقدور باید از تمرینات سنگین پرهیز کند.

خلیلیان ادامه داد: نویدکیا چهره فرهنگی و سفیر اصفهان است و در بسیاری از رفتارها، شاخص های جوانمردی را دارد. او هم یک بازی ساز خوب است و هم دِین خود را به مردم و شهر اصفهان ادا کرده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه در جذب هوادار باشگاه سپاهان موفق عمل کرده است گفت: ما با ۶۰ سال قدمت، در زمینه جذب هوادار در میان تیم های شهرستانی پیش قدم بودیم، افتخار قهرمانی در لیگ، جام حذفی، حضور در جام باشگاه های جهان را در کارنامه داریم و توانسته ایم تابوی سرخابی ها را بشکنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار