|
|
کدخبر: ۱۴۹۲۲۲

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: پیروزی بر ذوب آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر عیدی ما به مردم قم بود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازقم، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: امروز یک پیروزی حیاتی و بسیار مهم را به دست آوردیم و پیروزی بر ذوب آهن عیدی ما به مردم قم بود.

وی گفت: در نیمه نخست بازی پایاپایی انجام دادیم اما ذوب آهن در موقعیت سازی بهتر عمل کرد اما در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که در آرایش تیمی انجام دادیم موفق شدیم به دفاع حریف نفوذ کنیم و با استفاده از موقعیت ها به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: در نیمه دوم توانستیم در کار دفاعی و ضد حملات خوب و هوشیارانه عمل کنیم به ویژه در انجام برنامه های دفاعی با برنامه با متمرکز کار کردیم.

صمد مرفاوی خاطرنشان کرد: به خاطر کسب این پیروزی از بازیکنانم تشکر می کنم زیرا آن ها تمام تلاش خود را برای کسب این نتیجه انجام دادند و فکر می کنم در صورتی که بتوانیم همین بازی خوب را در ۲ هفته آینده انجام دهیم می توانیم لیگ را با رتبه تک رقمی به پایان برسانیم.

وی افزود: با توجه به تعطیلی بلندمدت لیگ بر تر تمرینات خوبی را انجام دادیم و تلاش کردیم آمادگی فنی و جسمانی تیم را حفظ کنیم و این پیروزی پس از این مدت تعطیلی برای تیم سرنوشت ساز و مهم بود.

مرفاوی در مورد حضورش در صبا به عنوان سرمربی فصل آینده بیان کرد: هنوز در این مورد با من صحبتی انجام نشده اما شخصا به ادامه حضور در صبا علاقمند هستم و اگر باشگاه صلاح بداند، حضور در صبا برای من اولویت دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار