|
|
کدخبر: ۱۴۹۳۲۲

فعلاً تمرکزم روی روبین کازان و تیم ملی است

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال روبین کازان روسیه گفت: از پیشنهاد تیم های میلان و یوونتوس خبر ندارم و چیزی در این باره نشنیده ام اما پیشنهاد آرسنالی ها جدی است.

سردار آزمون در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوصپیشنهاد ۲ میلیون پوندی آرسنالعنوان کرد: پیش از این صحبت کوتاهی با مسئولان باشگاه آرسنال داشتم و بعد از آن کارها توسط باشگاه روبین کازان پیگیری می شود، اما از اینکه این خبر را شنیدم خوشحالم.

وی افزود: پیش از این استعدادیاب های باشگاه آرسنال بازی های من را تماشا کرده اند و در اردوی اسپانیا که بودیم شرایطم را ارزیابی کردند. حتی درباره سن و سال و مدت قراردادم با روبین کازان هم سؤالاتی پرسیدند و قرار شد بعد از ارزیابی کلی تصمیم گیری کنند.

مهاجم ایرانی روبین کازان در پاسخ به این سؤال که چقدر به حضور در لیگ برتر انگلیس و آرسنال علاقه مند است، گفت: مسلماً لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ فوتبال دنیا است و هر بازیکنی آرزو دارد در این لیگ و تیمی چون آرسنال بازی کند. البته در حال حاضر قصد ندارم تمرکزم را با این پیشنهاد از دست بدهم و به همین دلیل تمام فکرم تیم روبین کازان و تیم ملی است.

روزنامه مترو به جز پیشنهاد ۲ میلیون پوندی آرسنال از پیشنهاد میلان و یوونتوس ایتالیا به مهاجم ایرانی روبین کازان خبر داده بود. سردار آزمون در این خصوص خاطرنشان کرد: از پیشنهاد تیم های میلان و یوونتوس خبر ندارم و چیزی در این باره نشنیده ام.

وی همچنین تاکید کرد: با من فقط صحبت های کوتاهی درباره پیشنهاد آرسنال شده و این پیشنهاد هم جدی است، اما همانطور که گفتم تمرکزم روی بازی های باقی مانده روبین کازان و حضور در تیم ملی است.

مهاجم تیم روبین کازان در خصوص اینکه چقدر امیدوار است کی روش او را به تیم ملی دعوت کند، گفت: تنها کاری که می توانم انجام دهم تلاش زیاد است و مسلماً در تمرینات و بازی های روبین کازان ۲ برابر تلاش می کنم. مطمئن هستم کادر فنی تیم ملی و آقای کی روش بازی های من را می بینند و اگر حقم باشد به تیم ملی دعوت می شوم.

آزمون در پایان تصریح کرد: حضور در جام جهانی آرزوی من است و امیدوارم بتوانم با تیم ملی در برزیل حاضر باشم. حضور در این مسابقات به بازیکنان جوانی چون من می تواند کمک زیادی بکند و برای حضور در جام جهانی تمام تلاشم را خواهم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار