|
|
کدخبر: ۱۴۹۸۵۵

تیم فوتبال رئال مادرید شنبه در ادامه رقابتهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا(لالیگا) با نتیجه پنج بر صفر مهمان خود رایوایکانو را شکست داد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،تیم فوتبال رئال مادرید شنبه در ادامه رقابتهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا(لالیگا) با نتیجه پنج بر صفر مهمان خود رایوایکانو را شکست داد.

گلهای رئال را در این دیدار کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۵، دانیل کارواخال در دقیقه ۵۵، گرت بیل در دقایق ۶۸ و ۷۰ و آلوارو موراتا در دقیقه ۷۸ به ثمر رساندند.

رئال مادرید با این پیروزی ۷۳ امتیازی شد و پس از اتلتیکومادرید ۷۶ امتیازی و بارسلونای ۷۵ امتیازی در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفت و رایووایکانو نیز با ۳۳ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

رئال مادرید چهارشنبه آینده در دور رفت از مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بروسیا دورتموند آلمان است و دو تیم اسپانیایی بارسلونا و اتلتیکومادرید نیز در چارچوب همین رقابتها سه شنبه برابر هم قرار خواهند گرفت.

در دیداری دیگر نیز سلتاویگو با یک گل مهمان خود سویا را شکست داد.

تک گل این دیدار را نولیتو در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

درحال حاضر سلتاویگو با ۳۶ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و سویا نیز با ۵۰ امتیاز در رده پنجم جدول این رقابتها قرار گرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار