|
|
کدخبر: ۱۴۹۸۵۶

مسئولان باشگاه العین امیدوارند که تیم شان برای تداوم صدرنشینی گروه C لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه در تبریز برابر تراکتورسازی پیروز شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم های فوتبال تراکتورسازی ایران و العین امارات سه شنبه هفته جاری در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مسابقه حساسی را در تبریز باید برگزار کنند. العین امارات در گروه C مسابقات تا کنون با انجام ۳ مسابقه و کسب ۶ امتیاز در رتبه اول گروه قرار دارد و تراکتورسازی نیز با ۴ امتیاز پس از لخویای قطر جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

العین قرار است امشب با مدیریت عبدالله بن محمد بن خالد، رئیس هیات مدیره باشگاه العین، از امارات به صورت مستقیم راهی تبریز شود تا خود را بهتر برای رویارویی با نماینده آذربایجانی ایران آماده کند.

مطر الصهبانی، دستیار سرمربی تیم فوتبال العین درباره این دیدار خارج از خانه برای تیمش عنوان کرد: ما به خوبی می دانیم که بازی کردن برابر تراکتورسازی با آن هواداران بی شماری که دارد کار راحتی نیست، اما خودم احساس می کنم که برای ما بازی کردن برابر این تراکتورسازی نگران کننده نباشد. به هر حال این بازی برای ما اهمیت خاصی دارد و در صورت پیروزی می توانیم همچنان صدر جدول گروه را برای خودمان حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: باید از مدیریت باشگاه العین نیز تشکر ویژه ای داشته باشم چون با حمایت کامل آنها می توانیم به افتخارات بزرگی در قاره آسیا دست پیدا کنیم. امیدواریم بازیکنان ما در اولین مسابقه از مرحله برگشت دیدارهای گروهی بتوانند مثل ۳ بازی قبلی با قدرت کار کنند.

وی گفت: خیلی خوشبین هستم که دست پُر از تبریز به امارات برگردیم و احساس می کنم که انگیزه تیم ایرانی برای این مسابقه حساس نیز به بازیکنان تیم ما نیز انگیزه می دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار