|
|
کدخبر: ۱۴۹۹۶۵

چورا با برنامه های تمرینی سرمربی جدید تا سه روز آینده می آید

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: سرمربی جدید تیم ملی انگیزه بسیار زیادی دارد و می تواند این موضوع را به بازیکنان هم منتقل کند.

به گزارشخبرگزاری فارس، حسین معدنی پس از برگزاری نخستین تمرین تیم ملی ایران در سال ۹۳ اظهار داشت: ما ۱۹ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده بودیم که امروز ۱۴ نفر از آنها در تمرین حاضر شدند؛ تیم متین ورامین برای حضور در باشگاه های آسیا آماده می شود و به همین دلیل بازیکنان دعوت شده این تیم در حال حاضر در اردو نیستند و اواخر فروردین ماه به اردوی تیم ملی ملحق می شوند.

وی افزود: همچنین قرار است چورا، مربی تیم ملی والیبال در سه روز آینده به اردوی تیم ملی اضافه شود. وی اطلاعات کامل برنامه های تمرینی مدنظر کواچ، سرمربی جدید تیم ملی را نیز به همراه خواهد داشت و ما از این پس با برنامه های وی تمرین می کنیم.

معدنی درمورد برنامه های تیم ملی خاطرنشان کرد: والیبال ایران در سال جاری و در لیگ جهانی با تیم هایی مانند ایتالیا، لهستان و برزیل هم گروه هستیم و همه می دانند که این تیم ها از قدرت های دنیا محسوب می شوند. با این حال بازیکنان تیم ملی دیگر از اسامی تیم های بزرگ هراسی به دل راه نمی دهند و برای مبارزه و شکست آنها تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه هدف ما بزرگ است و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد، اظهار داشت: بازیکنان ایران به پختگی خوبی رسیده اند و این موضوع کار را برای سرمربی جدید راحت تر می کند. من فکر می کنم داشتن انگیزه برای مربیگری در تیم ملی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است که غیر از کواچ سایر کاندیداهای مربیگری تیم ملی این شاخص را نداشتند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار