|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۱۶

گزارش فارس از اخبار پرسپولیس در نوروز ۹۳

پرسپولیسی ها با کتک کاری صادقیان و حقیقی به استقبال سال ۱۳۹۳ رفتند، اما این روزها به دنبال شانس قهرمانی در لیگ برتر هستند.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس با مشکلات زیادی در سال ۹۲ دست و پنجه نرم کرد که از جمله می توان به مشکلات مالی و تغییر مدیریت در این باشگاه اشاره کرد. همه فکر می کردند که با شروع سال ۱۳۹۳ همه چیز در باشگاه پرسپولیس به روال عادی برمی گردد اما در حالی که ۱۵ روز از از سال نگذشته شرایط در باشگاه پرسپولیس بدتر از گذشته است. اگر چه کتک کاری پیام صادقیان و رضا حقیقی یک روز مانده به سال جدید هم چیز را تحت تاثیر قرار داد، اما با وساطت دایی و کدخدامنشی این دو بازیکن متخلف آشتی کردند و همچنان مشکلات مالی تیتر اول باشگاه پرسپولیس شد.

*۲۸ اسفند ۱۳۹۲

درگیری شدید صادقیان و حقیقی و کتک کاری که دایی در چند وقت اخیر به چشم خود ندیده بود.

این موضوع باعثشد تا یک هوادار بابت دیدن این صحنه در ورزشگاه دستگردی اشک های سردی از چشمانش جاری شود و علی دایی نیز در کمیته انضباطی از سرپرست تیم بخواهد که جلسه فوق العاده برای رسیدگی به حرکت ناشایست این دو بازیکن تشکیل شود.

در همین روز وزارت ورزش بالاخره پس از حرف و حدیثهای فراوان ۲ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس از طریق فدراسیون فوتبال کمک کرد.

*۲۹ اسفند ۱۳۹۲

پیام صادقیان از هواداران، هم بازی ها و کادرفنی تیم به دلیل کتک کاری با حقیقی در بازی دوستانه با نفت به صورت رسمی عذرخواهی کرد. البته حقیقی در مصاحبه ای با فارس اعلام کرد که صحبت هایش را درباره صادقیان در کمیته انضباطی انجام می دهد.

در همین روز به بن بست رسیدن مذاکرات وزارت ورزش با حسین هدایتی به دلیل اختلاف نظر در دو یا سه بند توافقنامه نیز رسانه ای شد. وزارت ورزش معتقد بود که هدایتی در شرایطی می تواند رئیس هیات مدیره باشد که اعضای آن با نظر مستقیم وزارت انتخاب شود اما هدایتی به خاطر اینکه اتفاقات زمان انصاری فرد پیش نیاید اعلام کرد که مدیرعامل و هیات مدیره را با توجه به اینکه قرار است برای پرسپولیس خرج کند خودش باید انتخاب کند.

*۲ فروردین ۱۳۹۳

آغاز اولین تمرین پرسپولیس در سال جدید و عذرخواهی رسمی دایی از هواداران بابت درگیری پیام صادقیان و رضا حقیقی و تصمیم مبنی بر کنار گذاشتن این دو بازیکن.

البته دایی در گفت وگویی با خبرنگاران اعلام کرد که با توجه به سه بازی حساس پرسپولیس و پادرمیانی بازیکنان از این تصمیم منصرف شده است.

در همین روز علی رغم اینکه قرار بود سوم فروردین به گفته سالارکیا جلسه کمیته انضباطی برگزار شود تا به پرونده حقیقی و صادقیان رسیدگی گردد اما با درخواست دایی و پنجعلی این جلسه در روز دوم فروردین به صورت فوق العاده در محل باشگاه برگزار شد که در نهایت تصمیم گرفته شد که ۱۵ درصد از قرارداد صادقیان و رضا حقیقی بابت رفتار ناشایست کسر شود.

همچنین به این دو بازیکن تذکری جدی داده شد تا در آینده در صورتی که این اتفاق بیفتد با برخورد سنگین تر روبه رو خواهند شد. البته با توجه به اینکه صادقیان برای دومین بار بود که با بازیکن پرسپولیس و خودی درگیر می شود تذکر محکم دیگری به او داده شد.

در پایان این رای هم آمد فقط در یک صورت این رای شکسته خواهد شد آن هم در صورتی که دایی در انتهای فصل از عملکرد دو بازیکن رضایت کامل فنی و اخلاقی داشته باشد و آن را به باشگاه اعلام کند.

*۳ فروردین ۱۳۹۳

دردسر جدید برای نیلسون، دروازه بان برزیلی پرسپولیس.

در شرایطی که همه به فکر عید دیدنی و خانه تکانی بودند ماشین نیلسون را به دلیل عدم پرداخت کرایه ۵ میلیون تومانی اش توسط باشگاه، از او گرفتند. حتی صاحب خانه نیلسون به او هشدار داد با توجه به اینکه ۴ ماه کرایه خانه اش پرداخت نشده امکان دارد تا او را جواب کند.

نیلسون این موضوع را با مسئولان باشگاه در میان گذاشت.

*۵ فروردین ۱۳۹۳

علی رغم اینکه پرسپولیس بازی حساسی را مقابل داماش گیلان در تاریخ ۷ فروردین داشت مسئولان باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب برای این تیم روز چهارشنبه ۶ فروردین ساعت ۷ صبح برای سفر به رشت بلیت گرفته بودند، این در شرایطی است که یک تیم فوتبال بعید است در این ساعت برای انجام بازی حساس آن هم در دو هفته پایانی لیگ برتر به شهرستان دیگر عظیمت کنند به همین دلیل دایی دستور داد تا سریعا این بلیت ها تغییر کند و از جایی که به دلیل تعطیلات نوروز اکثر پروازها پر بود پرسپولیسی ها مجبور شدند تا چارتر برای سفر به رشت بگیرند. البته این چارتر فقط پرسپولیسی ها را به رشت برد و به دلیل نداشتن پول برگشتی نداشت تا قرمزپوشان مجبور شوند با اتوبوس به تهران برگردند.

علی رغم تلاش فراوان برای گرفتن چارتر پرسپولیسی ها پول پرداخت این چارتر و سفر به رشت را نداشتند. این در شرایطی بود هیچ کس هم در باشگاه پاسخگوی قرمزپوشان نبود تا حدی که بازیکنان و مسئولین تیم اعتراض هایی داشتند و بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه مجبور شد که به تهران بازگردد و سپس با گفت وگو با پروین تنخواه پنجعلی و پول چارتر را برای سفر به رشت پرداخت کند.

یکی دیگر از اتفاقات مهم روز ۵ فروردین، حضور هواداران داماش در ورزشگاه و شوک عجیب به قرمزپوشان بود، چرا که قبل از شروع مسابقه تیم های داماش و پرسپولیس گفته می شد که این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، اما چند ساعت قبل از شروع مسابقه پرسپولیسی ها متوجه شدند که تماشاگران در ورزشگاه حضور دارند و به همین دلیل محمد پنجعلی از سوی باشگاه پرسپولیس به این موضوع اعتراض کردند.

تا روز پنجم فروردین در باشگاه پرسپولیس بسته بود، اما سرانجام پس از اعتراض های شدید در باشگاه پرسپولیس باز شد. بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس از مازندران به تهران بازگشت و جلسه و تماس های تلفنی بابت رفع مشکلات قرمزپوشان در رشت برقرار شد.

*۶ فروردین ۱۳۹۳

محمد پنجعلی و بهروز منتقمی با توجه به شدت گرفتن اعتراض های بازیکنان بابت قولی که درباره دریافتی هایشان به آنها داده بودند به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال رفتند و در دیدارهایی جداگانه با نبی، دبیر فدراسیون گفت وگو کردند.

البته پرسپولیسی ها به دنبال کفاشیان هم بودند که او همراه کی روش برای شرکت در مراسم قرعه کشی جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا به استرالیا رفته بود. نبی دبیر فدراسیون به پرسپولیسی ها قول داد که مشکلات آنها را حل و ۲ میلیارد تومان را به حساب آنها پرداخت خواهد کرد.

در همین روز با توجه به اینکه قرار بود ۷ فروردین پرسپولیس و داماش به مصاف هم بروند جلسه هماهنگی این بازی بدون حضور پنجعلی نماینده قرمزپوشان برگزار ش و علی دایی هم به خاطر تاخیر پروازش به نشست مطبوعاتی بازی با داماش نرسید.

*۷ فروردین ۱۳۹۳

بازی پرسپولیس و داماش و برتری قرمزپوشان با گل عباس زاده.

در این مسابقه عباس زاده به دلیل برخورد با بازیکن حریف از ناحیه سر دچار شکستگی و خون ریزی شد و ۵ بخیه به سر این بازیکن زده شد. البته این بازی حاشیه های زیادی داشت که از جمله می توان به تشویق عجیب مایلی کهن و کریمی و فحاشی ادامه دار علیه جلال حسینی و دایی توسط هواداران داماش اشاره کرد.

*۹ فروردین ۱۳۹۳

محمد پنجعلی سرپرست قرمزپوشان که بازیکنان هر روز از او درخواست می کردند که حداقل باشگاه مبلغ کوچکی از طلب آنها را پرداخت کند مجددا به فدراسیون فوتبال و باشگاه رفت و اعلام کرد که پرسپولیسی ها از طریق سازمان لیگ و فدراسیون پول خود را خواهند گرفت.

در روز نهم فروردین جلسه ۴ ساعته دایی، منتقمی و پنجعلی در باشگاه بابت پرداخت ۲ میلیارد تومان وزارت ورزش به پرسپولیسی ها و دو بازی حساس راه آهن و استقلال صنعتی برگزار شد.

در این جلسه با اعلام منتقمی، دایی نقطه نظراتش را اعلام کرد.

*۱۰ فروردین ۱۳۹۳

پیام صادقیان هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پیچ خوردن از ناحیه زانو به شدت دچار مصدومیت شد و محل تمرین را ترک کرد.

همچنین در این روز اعلام شد که بازی دوستانه ۱۲ فروردین پرسپولیس و صبا بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار خواهد شد.

به دلیل بروز برخی مشکلات برای پرداخت ۲ میلیارد تومان به بازیکنان، مقرر گردید که به بازیکنان پول دستی و چک پرداخت نشود و برای اینکه قرمزپوشان با مشکلات مالیاتی روبه رو نشوند از این به بعد همه پول ها به شماره حساب هایشان واریز خواهد شد.

در دهمین روز از سال جدید دردسر جدید برای پرسپولیسی ها و نیلسون به وجود آمد.

درخواست شرکت انتقال دهنده نیلسون به پرسپولیس از فیفا مبنی بر اینکه نیلسون در دو بازی آخر پرسپولیس به میدان نرود. این نامه شرکت انتقال دهنده نیلسون به دلیل این بود که ۱۰ درصد از حق ترانسفر این بازیکن به این شرکت داده نشده است. البته مصطفی شکری مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس این نامه را فقط یک تهدید محسوب کرد.

*۱۱ فروردین ۱۳۹۳

دستیاران کی روش در روز یازدهم فروردین به درفشی فر رفتند با دایی صحبت کردند.

در همین روز خشم بازیکنان پرسپولیس از بدقولی های مسئولان باشگاه پرسپولیس و اعتراض شدید به دایی علنی شد. با توجه به اینکه به بازیکنان قول داده شده بود و حتی از آنها شماره حساب گرفته شده بود تا قبل از تعطیلات ۱۲ فروردین تا بخشی از قرارداد آنها پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد تا بازیکنان با عصبانیت شدید تمرین را ترک کنند و اعتراض خود را اعلام کنند.

در دهمین روز بود که با درخواست علی دایی حسین هدایتی دست به جیب شد. او بابت برد پرسپولیس مقابل داماش ۱۵۰ میلیون تومان به قرمزپوشان پاداش داد. همچنین اعلام کرد در صورت برد راه آهن پاداش دوبله و در صورت برد استقلال صنعتی و قهرمانی پاداش سوبله به بازیکنان و اعضای تیم پرداخت خواهد شد.

*۱۲ فروردین ۱۳۹۳

درخواست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از پرسپولیسی ها برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس در قالب ۲ میلیارد تومان کمک وزارت ورزش.

به همین دلیل مسئولان مالی باشگاه پرسپولیس تمام مستندات دریافتی ها، طلب بازیکنان و قرارداد آنها را آماده و به فدراسیون ارائه کردند.

در روز دوازدهم تدابیر ویژه ای برای رفع مصدومیت پیام صادقیان در منزل آغاز شد.

البته عکس صادقیان نشان داد که این بازیکن از ناحیه رباط داخلی دچار مصدومیت جزئی شده و به همین دلیل MRI این بازیکن حتی برای متخصصان خارج از کشور هم ارسال شد.

در روز دوازدهم؛ متن نامه شرکت کانادایی مبنی بر عدم دریافت پورسانت استفاده از نیلسون توسط پرسپولیسی ها به فیفا توسطخبرگزاری فارسمنتشر شد.

*۱۳ فروردین ۱۳۹۳

تعطیلات یک روزه قرمزپوشان و سیزده بدر دو پرسپولیسی در درفشی فر.

پیام صادقیان و عباس زاده نیز در روزی که مهرداد پولادی رفع مصدومیت شد به ورزشگاه درفشی فر رفتند و با تمرینات اختصاصی به فیزیوتراپی پرداختند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار