|
|
کدخبر: ۱۵۱۶۹۳

تیم والیبال متین ورامین به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا شرکت می کند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به اینکه باشگاه گاز ایران نتوانست به علت پاره از مشکلات تیم والیبال بانوان خود را که عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران را در سال ۹۲ کسب کرده بودند را به عنوان نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی باشگاه های زنان آسیا اعزام کند، نماینده ایران با همان ترکیب و کادر فنی با حمایت مالی باشگاه متین ورامین و با نام این باشگاه در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.



بر این اساس باشگاه متین ورامین در سال ۲۰۱۴ نماینده مردان و زنان ایران در باشگاه های آسیا خواهد بود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان ۲۰۱۴ آسیا با حضور نمایندگان ۱۰ کشور قاره آسیا از ۲۸ فروردین ماه آغاز و به مدت ۹ روز در تایلند پیگیری خواهد شد.

پیش از این قرار بود این رقابت ها با حضور نمایندگان ۱۱ کشور آسیا برگزار شود که ترکمنستان از حضور در این رقابت ها انصراف داد و بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا مسابقات دور مقدماتی در دو گروه(چهار و شش تیمی) برگزار می شود که متین ورامین ایران در گروه اول با نمایندگان کشورهای تایلند، ژاپن و ویتنام همگروه است.

در گروه دوم نیز نمایندگانی از کشورهای چین، قزاقستان، سنگاپور، فیلیپین، هند و چین تایپه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

متین ورامین در دور مقدماتی این رقابت ها به ترتیب با نماینده کشورهای تایلند(میزبان)، ژاپن و ویتنام بازی خواهد کرد.

مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا روزهای ۲۴ و ۲۵ آوریل برابر با چهارم و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار