|
|
کدخبر: ۱۵۲۳۳۶

روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کرده ام

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نمی خواهیم سرنوشت ما را تیم های دیگر رقم بزنند.

به گزارشخبرگزاری فارس، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی با داماش گفت: وضعیت تیم نسبت به گذشته بهتر شده است. اگر شانس هم با ما یار باشد بدون شک می توانیم فردا پیروز شویم. به دلیل حساسیت زیاد دو هفته پایانی این مسابقات به طور همزمان برگزار می شود و فاصله کمی هم بین آنها وجود دارد و من نتوانستم تاکتیک های مورد نظرم را انجام بدهم.

وی ادامه داد: با این حال تلاش خودمان را کرده ام و در طول تعطیلات حتی روز ۱۳ به در هم تمرین گذاشته ام. امیدوارم که از این دو بازی حداکثر امتیاز را بگیریم زیرا می خواهیم خودمان سرنوشت ذوب آهن را رقم بزنیم و تیم های دیگر برای ما تعیین تکلیف نکنند.

سرمربی ذوب آهن در مورد عملکرد ضعیف میلان میاتوویچ در بازی با صبا گفت: من بر اساس سنوات قبل از این دروازه بان در ترکیب تیم استفاده کردم اما محمدرشید مظاهری در تمرینات این هفته بسیار خوب ظاهر شده و امیدوارم با حمایت رسانه ها این دروازه بان عملکرد خوبی داشته باشد و من از این دروازه بان استفاده خواهم کرد.

کریمی در مورد اینکه ذوب آهن از فرصت های گل زنی اش استفاده نمی کند گفت: این مسئله را قبول دارم شاید به دلیل استرس زیاد است که این اتفاق می افتد اما در تمرینات بر روی این مسئله زیاد کار کرده ایم.

وی در مورد وضعیت تیم داماش گفت: داماش تیم خیلی خوبی است ولی آنها هم مثل ما بدشانس بوده اند و دچار حواشی شده ان حتی مقابل پرسپولیس هم حق این تیم باخت نبود. بازیکنان ذوب آهن هم برای این مسابقه آماده هستند. من تحصیلات عالیه ام روانشناسی است و از نظر روحی و روانی بر روی بازیکنان کار کرده ام نمی توانم وارد جزئیات شوم اما در بازی با داماش متوجه خواهید شد که روحیه بازیکنان تغییر کرده است.

کریمی با اشاره به حمایت هواداران از ذوب آهن گفت: ما با هواداران و لیدرهای تیم همسو هستیم و فردا آنها تیم ما را تنها نمی گذارند.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: وحید علی آبادی مصدوم است و ممکن است به بازی فردا نرسد.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به شیوه بازی این تیم گفت: ذوب آهن بین المللی بازی می کند و پتانسیل بقاء در لیگ برتر را دارد من به عنوان مربی یک روز هم قصور نکرده ام و هرکاری از دستم برآمده انجام داده ام. از بعد از بازی با صبا تا کنون ۹جلسه تمرین گذاشته ام و در کل پنجاه جلسه با ذوب آهن تمرین کرده ام.

به گزارش فارس، کامران شیرزادی مدیر رسانه ای ذوب آهن هم گفت: ۵۰ جلسه تمرین در مدت کوتاه یک رکورد محسوب می شود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار