|
|
کدخبر: ۱۵۲۹۷۳

خبرگزاری تسنیم: سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تاکید کرد، این کمیته برای تمامی تیم های رده سنی ایران برنامه های گسترده ای را پیش بینی کرده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، رسول دانشجو، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفت وگو با سایت رسمی این فدراسیون به تشریح برنامه های پیش روی این کمیته پرداخت و گفت: در حال حاضر برای تمامی رده ها فعالیت های گسترده ای در نظر گرفته ایم، چراکه تیم های ملی پایه در ۲ مرحله مقدماتی جام جهانی و همچنین مسابقات قهرمانی رده های سنی پایه آسیا حضور خواهند داشت. امیدواریم بتوانیم برنامه های مورد نظر خود را به اجرا درآوریم تا به پیشرفت هرچه بیشتر تیم های ملی منجر شود.

وی در ادامه افزود: تیم فوتبال زیر ۱۴ سال ایران در حال حاضر و تا بیستم فروردین در اردو به سر می برد و مراحل آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا ۲۰۱۴ که به میزبانی ایران و در استان همدان در مرداد ماه برگزار می شود، پشت سر می گذارد. همچنین در تلاش هستیم تا برای تیم زیر ۱۴ سال در صورت امکان اردوی برون مرزی برگزار کنیم.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط تیم نوجوانان گفت: تیم زیر ۱۶ سال در وضعیت خوبی به سر می برد و سفر این تیم به کشور آذربایجان و برگزاری اردو در تاریخ ۷ الی ۱۶ خردادماه قطعی شده است. همچنین برای حضور در جام پادشاهی قزاقستان که در تیرماه برگزار می شود دعوت نامه ای دریافت کرده ایم که پس از بررسی در کمیته فنی و توسعه تصمیم نهایی را درباره حضور در این تورنمنت اعلام می کنیم.

دانشجو در خصوص برنامه های آتی تیم جوانان نیز گفت: مکاتبات زیادی با چند کشور اروپایی و آسیایی انجام داده ایم تا تیم زیر ۱۹ سال را برای برگزاری اردو اعزام کنیم که تا کنون هیچ کدام از آنها قطعی نشده است. علاوه بر این پیشنهادی از کشور مجارستان دریافت کرده ایم که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی از شروع اردوهای تیم فوتبال المپیک ایران زیر نظر وینگادا در ماه جاری خبر داد و گفت: اولین اردوی تیم المپیک از ۲۴ الی ۲۸ فروردین آغاز می شود. پس از آن و در اردیبهشت ماه ۳ مرحله اردوی دیگر را برای این تیم برگزار خواهیم کرد و براساس آن ترکیب نهایی تیم امید مشخص می شود. تمامی اردوها در محل هتل المپیک برگزار خواهد شد.

رسول دانشجو در پایان تاکید کرد: همانطور که ریاست فدراسیون سال ۹۳ را سال فوتبال پایه نامیده است، کمیته جوانان هم تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند تیم های ملی رده سنی در تمام مسابقات رسمی انجام خواهد داد و امیدواریم با حمایت های همیشگی بتوانیم برنامه های مان را به اجرا درآوریم. از باشگاه ها می خواهم تا همانند گذشته همکاری خود را در خصوص در اختیار قرار دادن بازیکنان به تیم های ملی به خصوص تیم ملی امید ادامه دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار