|
|
کدخبر: ۱۵۳۱۸۰

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من پنج سال در ذوب آهن و حدود سه سال در تیم سپاهان توپ زدم اما مشکلاتی را که در باشگاه پرسپولیس دیدم هرگز ذره ای از آن را در اصفهان ندیدم.

محمدرضا خلعتبری در گفتگوی اختصاصی باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: مشکلات پرسپولیس زیاد است واقعا دست این بچه های درد نکند که با این مبلغی که تا الان گرفته اند در پرسپولیس به میدان رفتند. من نمی دانم این بازیکنان چگونه زندگی خودشان را بدون پول گذرانده اند، واقعا خیلی سخت است حسین ماهینی پولی نگرفته و مهرداد پولادی به بهانه مصدومیت در هر سالی که برای پرسپولیس بازی کرده طلبکار است، برای برخی آقایان متاسفم.


خلعتبری تصریح کرد: برخی آقایان می آیند و درباره تیم ما در این شرایط اظهارنظر می کنند و شرط برای پرداخت چند ریال می گذارند. اینها اصلا نمی دانند که فوتبال چیست. من کوچک همه آقایان هستم و هیچ اظهار نظری نمی کنم چون بزرگ هستند اما آقایان می آیند درباره فوتبال اظهار نظر و تعیین تکلیف می کنند که واقعا اطلاعاتی ندارند که این بازیکنان سختی کشیده اند و مشکلات زیادی دارند و باید به داد پرسپولیس رسید.



مهاجم قرمزپوشان اظهار داشت: فقط یک هفته به لیگ برتر مانده که به سرعت تمام می شود و هرکس مشغول کار خود می شود در حالیکه ما نه پولی گرفته ایم و نه می دانیم به چه کسی اعتراض کنیم تا جواب ما را بدهد. آقایان چک تاریخ دی ماه را به ما داده اند. خدا پدر دایی را بیامرزد شب بازی با استقلال ۱۲۰ میلیون تومان به ما داد و بقیه چک را که ما خرج کرده ایم معلوم نیست باید از چه کسی پولش را بگیریم چک ما خرج شده و دست طلبکار است ماشین ۸۰۰ میلیون تومانی را با ۱۷۰ میلیون پول سند نمی زنند این ها درد و مشکلات ما است و نمی دانیم باید چه کار کنیم.



وی در خصوص مشکلات خود با تیم عجمان امارات گفت: ۲۵۰ دلار بابت دریافت رضایت نامه ام از باشگاه پرسپولیس طلبکارم نمی دانم چه قرار دادی بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس با عجمانی ها امضا کردند جالب این است هر ماهی که این قرار داد دیر کرد داشته باشد باید ۵۰ هزار دلار اضافه تر به عجمانی ها بپردازند الان حدود ۷ ماه از موعد پرداخت ۲۵۰ هزار دلار گذشته و ۳۵۰ هزار دلار اضافه تر باید پرداخت شود این صحبتی است که مدیر برنامه های من اعلام کرده یعنی مبلغی معادل ۶۰۰ دلار باشگاه پرسپولیس به عجمانی ها بدهکار است و من نمی دانم چطور می خواهند این پول را پرداخت کنند.



خلعتبری در ادامه بیان داشت: البته این مسائل مهم نیست، مهم این است که آقایان به خودشان زحمت بدهند و به داد بازیکنان برسند. آقای شیرینی نه ماه است به من گفته این یکشنبه و آن یکشنبه به تو پول می دهیم برای مسائل مختلف قرار شد ماهی ۵ میلیون اجاره نامه به من بدهند اما ۷ ماه تا الان از جیبم پول داده ا م چرا دروغ می گویند خوب بگویند پول نداریم خیال ما را راحت کنند تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات پرسپولیس زیاد است و واقعا نمی دانم بعد از پایان لیگ آیا ما به یک ریال از پولمان می رسیم یا نه. فقط امیدوارم کسانی که فوتبالی نیستند درباره برخی مسائل صحبت نکنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار