|
|
کدخبر: ۱۵۴۱۷۶

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باید اذعان کنم که شانس قهرمانی فولاد به لحاظ اضافه امتیازی و قدرت تاکتیکی از دیگر تیم ها بیشتر است و معتقدم فولاد قهرمان امسال لیگ برتر خواهد بود.

بهتاش فریبا، کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص قهرمانی امسال لیگ برتر بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: من تقریبا در مصاحبه ای که در یک ماه و نیم پیش در رادیو، تلویزیون و روزنامه ها داشتم در واقع زمانی بود که بازی پرسپولیس استقلال انجام نشده بود اعلام کردم که قهرمان امسال لیگ برتر از بین تیمهای فولاد و استقلال خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با گذشت زمان زیادی هم چنان روی نظر خودم پابرجا هستم و الان هم اعلام می کنم شانس فولاد به مراتب بیشتر از سایر تیمها است.

فریبا ادامه داد: روی کاغذ شانس فولاد بیشتر است زیرا امتیاز این تیم بالاتر از سایر تیمهاست و به لحاظ قدرت تاکتیکی هم در سطح بالاتری قرار دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: البته تیم های دیگر مانند پرسپولیس، استقلال و نفت هم شانس قهرمان شدن را دارا می باشند زیرا در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.

وی اذعان کرد: اگر امروز فولاد مقابل استقلال حتی به یک تساوی هم دست یابد به قهرمانی نزدیک می شود و بازی با تیم فولاد گستر هم باتوجه به ماندن فولادگستر در لیگ برتر انگیزه ای برای برد نخواهد داشت. بنابراین قهرمانی فولاد آسان تر از بقیه تیم هاست.

فریبا پس به وضعیت سایر تیمها پرداخت و تأکید کرد: استقلال باتوجه به تنش های بوجود آمده از شانس کمتری برخوردار است و پرسپولیس همراه سختی را برای قهرمانی دارد و باید عنوان کرد که ۸۰ درصد قهرمانی امروز تعیین خواهد شد.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: بطور قطع کسب قهرمانی لیگ برتر برای هر تیمی بسیار شیرین است زیرا زحمات یکساله تیمها در گروه این بازیها است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر تیمی که لیاقت قهرمانی را دارا می باشد به این عنوان دست یابد زیرا نماینده آسیای فوتبال کشورمان در سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار