|
|
کدخبر: ۱۵۴۹۲۲

وزارت ورزش اهتمام بیشتری به کشتی مازندران داشته باشد

رئیس هیات کشتی مازندران گفت: توقعی از مسئولان فدراسیون کشتی نداریم.

علی اصغر ثمربخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درخصوص صحبت با رسول خادم برای صدور مجوز به مهدی تقوی برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و اینکه گفته می شود سرمربی تیم ملی با این درخواست مخالفت کرده است، گفت: به عنوان رئیس هیات کشتی مازندران وظیفه داشتیم که شرایط تقوی را برای رئیس فدراسیون کشتی توضیح دهیم؛ خادم هم موظف است فرایند انتخابی تیم ملی را رعایت کند و نمی تواند قانون را زیر پا بگذارد.

وی ادامه داد: خادم خودش نیز تمایل داشت که فرصت دوباره ای به تقوی داده شود، اما به قول خودش در مقابل شورای فنی حق وتو ندارد. ما هم مانند خادم تابع ضوابط هستیم چراکه کشتی مازندران سال ها از عدم قانونمندی ضربه خورده است.

ثمربخش تصریح کرد: تقوی سرمایه کشتی است و نباید فراموش شود؛ تنها مسابقات آسیایی و جهانی نیست و بازی های المپیک برزیل را هم پیش رو داریم که خادم قول داد با دعوت از تقوی و نگه داشتن او در مرز آمادگی وی را همچنان در میدان رقابت نگه دارد.

رئیس هیات کشتی مازندران با اشاره به مشکلات مالی این هیات گفت: با توجه به افتخارآفرینی ای که ورزشکاران استان و به خصوص کشتی گیران در المپیک داشتند، از مسئولان وزارت ورزش توقع داریم که با این حجم کاری با ارزیابی هایی که انجام می شود امکانات مالی مناسب تری را در اختیار این هیات قرار دهند.

ثمربخش خاطر نشان کرد: شش سال است به عنوان هیات برتر انتخاب می شویم، اما شرایط مالی ما با هیأت آخر تفاوتی ندارد. ما توقعی از مسئولان فدراسیون کشتی نداریم چون از شرایط مالی فدراسیون با این حجم بالای کاری مطلع هستیم و این انتظار از وزارت ورزش است تا اهتمام بیشتری به کشتی مازندران داشته باشد.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار