|
|
کدخبر: ۱۵۵۶۸۰

مربی تیم فوتبال پدیده شاندیز مشهد گفت: به طور قطع برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر به تغییرات زیادی نیازاست و اعمال تغییرات در راستای موفقیت پدیده در لیگ برتر خواهد بود.

علیرضا مرزبان در خصوص جابجایی و تغییرات در کادر فنی برای حضور در لیگ برتر بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: البته نمی توان نقش پررنگ کادر فنی را در صعود تیم به لیگ برتر نادیده گرفت که جای آن دارد از زحمات و میثاقیان و بازیکنان تیم تقدیر به عمل بیاید.

مربی تیم فوتبال پدیده شاندیز مشهد در ادامه افزود: اینکه تغییرات حاصل می شود شکی نیست فراموش نکنید ما به لیگ برتر صعود کرده ایم و برای حضور موفق در لیگ برتر نیاز به بازیکنان خوب و مستعد و کادر فنی بسیار قوی داریم که از هم اکنون در حال تنظیم برنامه ها هستیم.

مرزبان پس در صدد اینکه آیا با " میثاقیان " کار ادامه می یابد یا نه؟! تصریح کرد: میثاقیان سرمربی بسیار خوب و باهوشی است و برای تیم زحمات بسیار فراوانی کشیده است و یکی از مؤلفه های صعود به لیگ برتر وی بوده است و به طور حتم میثاقیان سه یا چهار تیم دسته یک را به سطح بالاتر یعنی لیگ برتر رسانده است درصدد ادامه کار با وی باید اذعان کنم که با میثاقیان کار را ادامه خواهیم داد ولی احتمال این که وی حضور نداشته باشد وجود دارد باز هم اعلام می کنم اینکه میثاقیان سرمربی باشد یا نه به شخص مدیرعامل برمی گردد.

مربی تیم تازه لیگ برتری پدیده در خصوص اینکه آیا میثاقیان خواهان ادامه حضورش در تیم هست یا نه گفت: شاکی نداشته باشید وی خواهان حضورش در پدیده است زیرا شهر خودش است و برای موفقیتش تلاش خواهد کرد.
البته من معتقد به چارت مشخص هستم و بعد از تنظیم چارت مشخص می شود که جایگاه هر کس در کجای تیم قرار دارد.

وی در خصوص هدف گذاری باشگاه پدیده برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر تصریح کرد: هدف اصلی باشگاه این است که در لیگ برتر امسال حضوری توام با موفقیت داشته باشد و از این لحظه که صعودمان به لیگ برتر قطعی شده است سرانه تلاش خواهیم کرد.

مرزبان در پایان با اشاره به فاکتورهای موفقیت تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: به طور قطع تلاش های میثاقیان دید هیچ مدیران باشگاه و زحمات فراوان میثاقیان و از همه مهم تر لطف خداوند باعثشد که تیم به لیگ برتر راه پیدا کند و مقتدرانه برای سربلندی این تیم همه تلاش را به کار می بندیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار