|
|
کدخبر: ۱۵۵۷۵۴

مسابقه دوم از رقابتهای پلی آف والیبال سری آ ایتالیا با شگفتی همراه بوده و پیروزی پروجا تمام معادلات کارشناسان والیبال ایتالیا را بر هم ریخت.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانمسابقه دوم از سری رقابتهای پلی آف والیبال ایتالیا در حالی دنبال شد که تیم ماچراتا در مقابل مودنا مطابق با پیش بینی ها به پیروزی رسید و شانس خود را برای کسب جواز حضور در فینال بازیها بیشتر و پر رنگ تر کرد. این در حالی بود که تیم پروجا به مربیگری کواچ توانست برخلاف پیش بینی ها در بازی مقابل پیاچنتزا که حریفی با تجربه و بسیار قدرتمند محسوب می شود به پیروزی سه بر دو رسیده و شکست مسابقه نخست مقابل این تیم را بطور کلی جبران کند.

مسابقه دوم تیم پروجا با تیم والیبال پیاچنتزا با حضور چهار هزار هوادار در سالن اوانجلستی شهر پروجا برگزار شد و در حالیکه بسیاری از کارشناسان والیبال ایتالیا بر روی کاغذ شانس تیم پیاچنتزا را با توجه به تجربه بالای این تیم در رقابتهای پلی آف طی سالهای اخیر بسیار بالا می دانستند، تیم پروجا به مربیگری کواچ تمام این معادلات را برهم ریخته و بار دیگر شایسته گی تیمش را در صعود به مرحله پلی آف از رقابتهای سری آ والیبال ایتالیا به نمایش گذاشته و به همه گوشزد کرد که از این پس باید به چشم یک مدعی قدرتمند به این تیم نگاه کنند!

رسانه های خبری در ایتالیا با انعکاس گسترده این پیروزی از عملکرد تیم کواچ به شدت ابراز تعجب کرده و آن را غیر قابل انتظار دانستند. برخی از آنها حتی این نتیجه را برای تیمی مثل پروجا غیر قابل باور و بسیار تحسین برانگیز قلمداد کرده و نوشتند که سرانجام بعد از هشت بار شکست پی در پی مقابل پیاچنتزا شاگردان کواچ موفق به در هم کوبیدن این تیم شده و قدرت خود را خیلی خوب به نمایش گذاشتند.

ضربه تمام کننده بوتی کافی بود تا سالن اوانجلستی با حضور چهار هزار هوادار بعد از دو ساعت و نیم بازی سخت و سنگینی و البته بسیار تماشایی از شادی منفجر شود. بازیکنان پروجا هر چند در این بازی تحت فشار بسیار زیاد حملات سیمون بازیکن شماره بیست که همچون موشک تیم پروجا را مورد حملات شدید خود قرار داد ولی آنها باز هم کنترل خود را از دست نداده و سعی کردند با دقت هرچه تمامتر حرکت کرده و حریف را به زانو در بیاورند. آنها در این بازی بسیار خوب موفق به اجرای تاکتیک و تکنیک شده و کواچ برای اولین بار با کمک کاپیتان ویوویچ و بازیکن همیشه ارزشمندش به نام آتاناسیویچ که بیشتر به شیرهای تیم پروجا مشهورند موفق به تنظیم و طراحی یک مسابقه خارق العاده شد.

ارنج طراحی شده توسط کواچ سرمربی تیم در این بازی با تعویضهای بسیار خوب و کاملا بجا که می توان به حضور تاثیر گذار میتیچ اشاره کرد، قابل تامل بود و بی شک راه او را برای کسب پیروزی و جبران شکست مقابل تیم پیاچنتزا هموار کرد. در این بازی عملکرد آتاناسیویچ در خط حمله و تعامل هایش با کاپیتان ویوویچ و همچنین همکاریهای به موقع اش با آتاناسیویچ و حضور موفق بوتی در همان ابتدای بازی و دریافت های قابل توجه جووی و واکنش درخشان بارنه مقابل سیمون که نتیجه بازی را به نفع تیمش برگرداند در نهایت شانس پروجا را در مقابل حریف بسیار قدرتمند و با تجربه پیاچنتزا برابر کرد.

عملکرد بازیکنان پروجا نشان داد که آنها به راحتی دست از رویای فینالیست شدن بر نخواهند داشت و هرچند روز شنبه بازی بسیار سخت و سنگینی در خانه پیاچنتزا خواهند داشت ولی با انگیزه بسیار بالا و شاید مضاعف در مقابل حریف خود صف آرایی خواهند کرد.

روکو بارنه بازیکن شماره ۹ تیم پروجا بعد از این بازی گفت: مسابقه بسیار سخت و سنگینی بود ولی ما در آن خیلی خوب ظاهر شده و توانستیم قدرت خود را بکار بگیریم. من از هواداران تیم تشکر می کنم که در این بازی نقش یک بازوی کمکی را برای ما ایفا کردند. ما بازی سخت تری در روز شنبه مقابل پیاچنتزا خواهیم داشت ولی با توجه به انگیزه بالایی که برای پیروزی داریم فکر می کنم بتوانیم در بازی آینده هم موفق حرکت کرده و امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

مونتی سرمربی تیم فوتبال پیاچنتزا هم بعد از شکست تیمش در بازی دوم از رقابتهای پلی آف گفت: حریف تصمیم داشت که در این بازی به پیروزی برسد و کاملا موفق پیش رفته و توانست در این بازی به پیروزی برسد. در حال حاضر تیم من در شرایط بسیار سخت و سنگینی قرار گرفته و من از اینکه هدایت این تیم را برعهده دارم احساس غرور کرده و برای بازی روز شنبه و پیروزی در آن تمام توان و قدرت خود را بکار خواهم گرفت. خیلی خوب می دانم که تیم پیروجا شوخی ندارد و با جدیت برنامه هایش را دنبل می کند و درست به همین دلیل کار ما در بازی سوم بسیار سخت تر خواهد بود.

گفتنی است در بازی نخست تیم پروجا مقابل پیاچنتزا نتیجه را یک بر سه به حریف واگذار کرد و در بازی دوم توانست به نتیجه سه بر دو دست یابد که در حال حاضر در مجموع دو بازی این دو تیم باید برای بازی سوم در شرایط یکسان و با نتیجه یک بر یک خود را آماده کرده و به مصاف همدیگر بروند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار