|
|
کدخبر: ۱۵۶۵۳۹

نخستین «تور گردشگری اسکیت» ایران با اعزام تیمی از استان کرمان به مسابقات اسکیت سرعت جایزه بزرگ فرانسه و با حمایت مالی بانک قرض الحسنه رسالت کرمان برگزار می شود.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرهاد وزیری زاده، سرپرست هیات اسکیت استان کرمان با اعلام این خبر گفت: تیم چهار نفره اسکیت کرمان، نخستین «تور گردشگری اسکیت» فدراسیون را با اعزام تیمی به مسابقات اسکیت سرعت جایزه بزرگ فرانسه برپا خواهد کرد. این تیم با پشتیبانی مالی بانک قرض الحسنه رسالت به این مسابقات اعزام می شود.

وی افزود: مسابقات اسکیت سرعت جایزه بزرگ فرانسه با حضور ۹۰۰ اسکیت باز اروپایی از ۳۰ فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی شهرهای تولوز و بوردو فرانسه انجام می شود. حضور در این رویدادها، نقش اردوهای تدارکاتی برای ورزشکاران این رشته را نیز دارد و سعی خواهیم کرد بهترین بهره را از این حضور ببریم.

وزیری زاده با اشاره به این که مسابقات در دو کلاس A و B برگزار می شود، اظهار کرد: بهزاد باقری، آرین امانی، کسری آقامحمدی و حمزه ملازاده اعضای تیم اسکیت در این مسابقات هستند که ۲۸ فروردین ماه به فرانسه اعزام خواهند شد.

سرپرست هیات اسکیت استان کرمان در پایان با قدردانی از حمایت های رییس فدراسیون اسکیت از پیگیری برای اعزام این تیم گفت: امیدوارم در این مسابقات تجربه حرفه ای ورزشکاران ارتقا پیدا کرده و از این طریق کیفیت مسابقات لیگ، همچنین رنکینگ استان کرمان افزایش یابد.

مسابقات اسکیت سرعت جایزه بزرگ فرانسه از ۲۰ تا ۲۲ آوریل(۳۱ فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه) در شهرهای تولوز و بوردو برپا خواهد شد. کلاس A این مسابقات مربوط به اسکیت بازان حرفه ای و کلاس B ویژه اسکیت بازان آماتور است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار