|
|
کدخبر: ۱۵۶۵۴۰

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز در گفت وگو با فارس:

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز گفت: تمامی موانع حضور تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر را برطرف خواهیم کرد.

حمید بورد در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر اظهار داشت: این شرکت با حضور در ۵۱ رشته ورزشی و در اختیار داشتن تاسیسات و زیرساخت های قابل قبول در حوزه ورزش شرکت فعال و گسترده ای دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز که از نظر ساختار اداری تیم های نفت مسجدسلیمان، نفت گچساران، نفت آغاجری و نفت اهواز را در مجموعه اختیارات خود دارد، افزود: تیم نفت مسجدسلیمان با یک ساختار کاملا بومی و بدون استفاده از افراد غیرخوزستانی توانست با حمایت و پشتیبانی مالی این شرکت بعد از سه سال حضور در لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.

بورد تاکید کرد: امروز ما با سازمان لیگ تماس گرفتیم و به آنها اعلام کردیم که به سرعت کارشناسان خود را به مسجد سلیمان اعزام کنند تا شرایط و زمینه های لازم با استانداردهای لیگ برتر را مهیا کنیم. با توجه به امکانات و مسائل پشتیبانی و لجستیکی که در اختیار این شرکت قرار دارد به سرعت ما موارد را برطرف خواهیم کرد و هیچ مشکلی برای حضور در لیگ برتر نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز افزود: از تمامی بازیکنان و کادر فنی تجلیل خواهیم کرد. کمیته ای تشکیل داده ایم که از همین امروز تمام موانع حضور ما در لیگ برتر را برطرف کند تا بتوانیم با قدرت در چهاردهمین رقابت های لیگ برتر حاضر شویم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار