|
|
کدخبر: ۱۵۷۶۳۲

اسطوره فوتبال برزیل بهترین تیم های جام جهانی پیش رو را اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، در حالی که چندی دیگر جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل آغاز خواهد شد اسطوره فوتبال برزیل شانسی برای تیم ملی کشورش در قهرمانی این رقابت ها قائل نشد.

پله در این مورد گفت: رسیدن به قهرمانی در جام جهانی بسیار سخت است زیرا این تورنمنت مملو از شگفتی ها است. تیم هایی مانند ایتالیا، انگلیس و آرژانتین همواره مدعی قهرمانی هستند. فرانسه هم همینطور. بازی های زیادی را تماشا و نتیجه برخی از تیم ها را پیگیری کرده ام. در حالی که در آستانه آغاز جام جهانی هستیم به عقیده من دو تیم بسیار خوب وجود دارند که اسپانیا و آلمان هستند.

اسپانیا جام جهانی خود را در گروه B مقابل شیلی شروع می کند و سپس به دیدار استرالیا و هلند خواهد رفت. آلمان هم که در گروه G قرار گرفته با پرتغال، غنا و آمریکا دیدار می کند.

پله در ادامه گفت: برزیل برای من همواره یکی از گزینه های قهرمانی است زیرا ما تجربه زیادی از حضور در جام های جهانی داریم. اگر برزیل مقابل تیم هایی مانند آرژانتین، فرانسه و ایتالیا قرار بگیرد دچار مشکل می شود. اگر بخواهم در مورد بهترین تیم حال حاضر دنیا سخن بگویم بدان معنا نخواهد بود که آلمان یا اسپانیا قهرمان می شوند. البته پیشتر هم گفتم این دو تیم جزو بهترین ها هستند و دوران آماده سازی بهتری نسبت به سایر تیم ها داشته اند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار