|
|
کدخبر: ۱۵۷۶۸۵

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال چلسی با ابراز رضایت از پیروزی برابر سوانزی اعلام کرد آسیب دیدگی ستاره بلژیکی خط میانی تیمش جدی نیست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، چلسی شب گذشته(یکشنبه) در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس موفق شد میزبان خود، سوانزی را با یک گل شکست دهد که این نخستین پیروزی تاریخ این تیم در استادیوم لیبرتی بود.

این پیروزی چلسی را در فاصله ۲ امتیازی لیورپول صدرنشین نگه داشت اما تحت الشعاع مصدومیت ادن ازار، هافبک هجومی بلژیکی آبی پوشان شهر لندن قرار گرفت. با این حال استیو هالند، دستیار آقای خاص اعلام کرد مصدمیت ازار جدی نیست و او مدت زیادی از میادین دور نخواهد بود.

هالند گفت: ادن ازار زودتر از آنچه که تصور می شد آماده می شود. نمی توانیم زمان دقیقش را بگوییم اما یک هفته استراحت به او و ما کمک خواهد کرد.

دستیار ژوزه مورینیو سپس به پیروزی تیمش اشاره و اعتراف کرد این یک پیروزی مهم برای چلسی بوده است. وی عنوان کرد: پس از حضور در لیگ قهرمانان اروپا و انجام یک بازی بزرگ در این رقابت ها، ۳ امتیازی که از خانه سوانزی گرفتیم می تواند کمک زیادی به ما کند. این چهارمین باری بود که من به عنوان یکی از اعضای کادر فنی چلسی به این ورزشگاه رفتم و توانستیم برای اولین بار پیروز میدان خارج شویم. سوانزی در حفظ توپ خوب کار می کند.

هالند در پایان به تمجید از دمبابا، زننده تک گل بازی پرداخت و عنوان کرد: دمبابا لیاقت گلی که زد را داشت. او گاهی اوقات پس از پایان تمرینات معمول می ماند و به طور انفرادی تمرین و انواع و اقسام ضربات آخر را تمرین می کند. باید تمام بازی های باقیمانده خود را ببریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار