|
|
کدخبر: ۱۵۷۸۸۳

خستگی حضور در مسابقات مختلف در شکستم تاثیر داشت

تکواندوکار وزن ۶۸ کیلوگرم تیم ملی گفت: خیلی ساده مقابل حریفم اسپانیایی شکست خوردم و به نظرم سهل انگاریم باعثاز دست دادن مدال شد.

به گزارشخبرگزاری فارس، تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان کلاس G۱ از روز جمعه(۲۲ فروردین ماه) با حضور ۸۶۵ تکواندوکار از ۶۲ کشور جهان در شهر هامبورگ آلمان آغاز شد و عصر روز گذشته با قهرمانی ایران در این رقابت ها به پایان رسید. بهنام اسبقی دارنده نشان طلای مسابقات جهانی مکزیک که روند رو به رشدی را طی یکی دو سال اخیر در تیم ملی داشته و یکی از امید های حضور در المپیک برزیل است با بد شانسی در این رقابت ها روبرو شد و در سومین مبارزه خود بازی را با نتیجه ۱۱ بر ۷ به حریف اسپانیایی واگذار کرد.

اسبقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد شرایط فنی تورنمنت بین المللی آلمان، اظهار داشت: سطح فنی تورنمنت آلمان در وضعیت ایده آلی قرار داشت، اما متاسفم از اینکه مقابل حریف اسپانیایی شکست خوردم و از رسیدن به مدال جا ماندم. البته خیلی ساده مقابل حریفم شکست خوردم و به نظرم سهل انگاری خودم باعثاز دست دادن مدال شد. ناگفته نماند اشتباه داوری هم در شکستم دخیل بود.

وی افزود: متاسفم از اینکه بدشانسی در این رقابت ها گریبان مرا گرفت و مدال تورنمنت آلمان را از دست دادم. امیدوارم که با کمک خدا در تورنمنت بعدی این ناکامی را جبران کنم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی مکزیک در پاسخ به این سؤال که آیا خستگی حضور پیاپی در مسابقات، لیگ برتر، جام فجر، تورنمنت هلند، منچستر و انتخابی تیم ملی در شکست شما در این رقابت ها تاثیر داشت یا خیر، گفت: بعد از پایان مسابقات قهرمانی جهان استراحت کوتاهی داشتم و بلافاصله در اردوها حضور پیدا کردم و پس از آن راهی المپیک هنرهای رزمی، مسابقات کامبت گیمز، جام فجر، تورنمنت هلند، تورنمنت منچستر و انتخابی تیم ملی شرکت کردم و این رقابت ها واقعا برایم دشوار بود. بعد از جام فجر طی ۴۵ روز ۵ تا ۶ مرحله وزن کم کردم.

اسبقی در پایان گفت: تمام تمرکزم را روی انتخابی قهرمانی آسیا گذاشته بودم که خدا را شکر توانستم فیکس تیم ملی شوم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار