|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۸۸

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره عدم همکاری برخی باشگاهها در خصوص دراختیار گذاشتن بازیکنان به تیم ملی گفت: معتقدم در سراسر جهان اولویت با تیم ملی فوتبال آن کشور است.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگارانسید محمد هادی آیت الهی - نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اظهار داشت: باتوجه به اینکه دو ماه فرصت تا شروع رقابتهای جام جهانی را داریم، باشگاهها باید کمال همکاری را با فدراسیون فوتبال و تیم ملی داشته باشد. نباید جو را ملتهب کرد و حاشیه برای تیم ملی به وجود آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: در مصوبه ستاد جام جهانی آمده است که باشگاهها موظف هستند بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی فوتبال قرار دهند. از طرفی دیگر، رئیس فدراسیون فوتبال نیز صراحتا اعلام کرده که بازیکنان باشگاهها باید در اختیارتیم ملی باشند در غیر اینصورت عدم حضورشان در تیم ملی؛ از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری می شود.
آیت الهی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم اولویت در هرجای دنیا و ایران با تیم ملی است. ما کمتر از ۲ ماه فرصت داریم تا تدارکات خوبی را برای تیم ملی مهیا کنیم. باید همکاری و هماهنگی تنگاتنگی از سوی باشگاهها با کادر فنی تیم ملی وجود داشته باشد و مطمئنا از باشگاهی همکاری نکند به صورت قانونی با آنها برخورد می شود.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار