|
|
کدخبر: ۱۵۸۴۹۸

آبروی آسیا هستیم، جام جهانی شوخی نیست

خبرگزاری تسنیم: کارشناس فوتبال کشورمان، فدراسیون فوتبال را مقصر مشکلات به وجود آمده بین باشگاه ها و تیم ملی می داند.

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد مشکلاتی که بین باشگاه های استقلال و سپاهان و فدراسیون فوتبال به وجود آمد و باعثشد تیم ملی با ۱۱ بازیکن به اردوی آفریقای جنوبی برود، گفت: باشگاه ها به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا در شرایط خاصی هستند. آنها هزینه کردند تا در بازی های آسیایی موفق باشند اما در طرف مقابل هم موفقیت تیم ملی در جام جهانی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: تداخلی که بین برنامه فدراسیون فوتبال و باشگاه ها به وجود آمده خوب نیست و کار را سخت کرده است. مسئولان فدراسیون فوتبال می دانستند که تاریخ بازی های لیگ قهرمانان چه زمانی است و می شد بهتر برنامه ریزی کرد.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: با زور نمی شود کاری را انجام داد و نباید در این مسائل مهم دنبال تسویه حساب شخصی بود. مسئول این مشکل فدراسیون است و باید هماهنگی های لازم را انجام می داد تا چنین مشکلاتی به وجود نیاید. به نوعی منشاء تمام این مشکلات فدراسیون فوتبال است. باید طوری برنامه ریزی کرد که نه باشگاه ها متضرر شوند و نه تیم ملی.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه های آماده سازی تیم ملی زود آغاز نشده، اظهار داشت: باشگاه های ما کیفیت لازم را ندارند و از طرفی هم قرار است در جام جهانی با تیم هایی بازی کنیم که از نظر قدرت و تاکتیک در سطح بالایی قرار دارند. باید از تمام روزهای پیش رو استفاده کنیم چرا که جام جهانی شوخی نیست. تیم ملی قرار است آبروی فوتبال آسیا و ایران را حفظ کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار