|
|
کدخبر: ۱۵۸۵۰۹

فرگوسن اگر کار نداشته باشد به ایران می آید

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه ها در لیگ چهاردهم برتر با هماهنگی این کمیته مربیان خارجی را انتخاب خواهند کرد.

محمد احسانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در لیگ سیزدهم شاهد بودیم که سرمربیان ۳ تیم اول لیگ ایرانی بودند که نشان دهنده توانایی مربیان ما بوده و اینکه باید اولویت باشگاه های ما هم مربیان ایرانی باشد. با این حال برخی مدیران باشگاهی ما به جذب مربیان خارجی علاقه دارند.

وی افزود: در فصل پیش رو اگر باشگاهی قصد جذب مربی خارجی داشته باشد باید رزومه این مربی را در اختیار کمیته آموزش فدراسیون قرار دهد تا با هماهنگی این کمیته و مشورت های لازم این کار انجام شود.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون تاکید کرد: مربیان ما پیشرفت زیادی داشتند و حتی در لیگ یک هم بیشتر تیم ها به دنبال مربیان داخلی هستند. ما بیشتر در بخش مدیریتی است که نیاز به کارهای آموزشی داریم و امسال هم به طور قطع دوره های آموزشی برای مدیران باشگاه ها خواهیم داشت.

احسانی ادامه داد: واقعیت این است که فوتبال ما بیش از بحثآموزشی در عرصه مربیگری نیازمند پیشرفت در بخش سخت افزاری از قبیل داشتن زمین های مناسب است.

وی درباره همایش مربیان برتر که قرار است در اردیبهشت ماه انجام شود به تسنیم گفت: شرکت در این همایش برای مربیان لیگ برتر و لیگ یک ضروری است چراکه حضور در این دوره مجوز مربیگری آنها در مسابقات است.

احسانی در مورد دعوت الکس فرگوسن به این همایش تصریح کرد: حضور جان اووه مدرس فوتبال آلمان و رئیس کمیته آموزش باشگاه هامبورگ در این همایش قطعی شده اما ۲ میهمان دعوت شده ما از فیفا و فرگوسن هنوز پاسخی نداده اند. فرگوسن قول داده بود اگر کاری نداشته باشد در این همایش شرکت کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار