|
|
کدخبر: ۱۵۹۵۱۸

در گفت وگو با فارس

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه مصدومیت زانو برایم دردسرساز شدتا نتوانم در اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی را همراهی کنم.

محسن مسلمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره علت همراهی نکردن تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: همان طور که می دانید در اواسط فصل بود که مصدومیتی از ناحیه زانو برایم پیش آمد و حتی چند هفته ای همراهی پرسپولیس را از دست دادم و کمی مانده بود که کارم به جراحی بکشد.

وی افزود: اما با تلاش پزشکان به بازی های آخر پرسپولیس رسیدم اما فشار بر روی زانویم چند برابر شد بود از طرف دیگر خیلی خوشحال شده بودم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم چون همیشه به پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار می کنم.

مسلمان خاطرنشان کرد: اما متاسفانه درد زانو اجازه نداد تا تیم ملی را همراهی کنم. قطعا در آفریقای جنوبی فشار تمرینات بسیار فراوان است و من هم باید به دنبال ترمیم زانویم باشم تا بتوانم با آمادگی صددرصد به تیم ملی خدمت کنم. البته مشکل مالیاتی جزعی نیز داشتم که آن را برطرف کردم، اما همان طور که گفتم مصدومیت زانو دلیل اصلی نرفتنم به آفریقای جنوبی بود.

وی در پاسخ به سوالی که بالاخره تیم ملی را همراهی می کنی یا خیر گفت: همه چیز دست خدا است و فعلا زیر نظر برخی متخصصان به دنبال ترمیم زانوی مصدومم هستم تا ببینم چه اتفاقی می افتد این هم جزوی از بدشانسی من است و باید هرطور شده باهاش کنار بیایم البته خیلی ناراحتم ولی انشاءالله زودتر همه چیز ختم به خیر می شود چون خیلی دوست دارم مثل همیشه به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار