|
|
کدخبر: ۱۶۰۳۵۴

اگر به تیم ناشناخته بروم کارم سخت می شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال راه آهن تاکید کرد، هیچ مذاکره ای با باشگاه ذوب آهن اصفهان نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، منصور ابراهیم زاده بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل پرفراز و نشیب سرانجام توانست راه آهن را در لیگ برتر حفظ کند. فعلاً تکلیف این باشگاه برای فصل آینده مشخص نیست و سرمربی راه آهن هم تصمیمی برای آینده نگرفته است. ابراهیم زاده این روزها استراحت می کند، هر چند که حرف هایش نشان می دهد که برای او، راه آهن در اولویت قرار دارد. این مربی اصفهانی در مورد بحثهمکاری اش با تیم راه آهن و به مسائل دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داده است که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: قرار است در راه آهن بمانید یا از این تیم جدا شوید؟

وقتی یک مربی هدایت تیمی را برعهده می گیرد، تقریباً سبک و فرهنگ آن تیم را به تفکرات خود نزدیک می کند. طبیعتاً قرار گرفتن در فضای جدید می تواند مربی را با مشکلاتی مواجه کند و فکر می کنم ثبات چیز خوبی است. یک زمانی می بینید من به تیمی می روم که قبلاً در آنجا کار کرده ام و شاید زیاد کارم سخت نباشد ولی اگر بخواهم از راه آهن به یک تیم ناشناخته بروم شاید کارم سخت شود.

تسنیم: پس با این شرایط اولویت شما راه آهن است؟

طبیعتاً اگر قرار باشد بمانم کارم راحت تر می شود اما قبل از همه اینها باید وضعیت باشگاه مشخص شود که آیا مالکان می خواهند فعالیت شان را ادامه دهد یا خیر. مطمئناً باشگاه باید شرایط بهتری پیدا کند. شما دیدید که تیمی مثل داماش با چه وضعیتی مواجه شد. با این شرایط باید به گونه ای عمل شود که راه آهن سرنوشتی چون داماش پیدا نکند.

تسنیم: مسئولان باشگاه در مورد فصل بعد با شما صحبت نکرده اند؟

آنها با من در ارتباط هستند و می خواهند که یک ثبات داشته باشیم. شما دیدید که وقتی راه آهن در شرایط سختی قرار گرفت از سمت خود کناره گیری نکردم، چون به کارم اعتقاد داشتم. از طرفی باشگاه هم دست به تغییر نزد. فعلاً که چیزی معلوم نیست و من هنوز با راه آهن تسویه حساب مالی نکرده ام بنابراین هنوز سرمربی این تیم هستم.

تسنیم: چه زمانی قرار است تکلیف باشگاه مشخص شود؟

آقای رئیسی کیا مجوز فروش باشگاه را از آقای زنجانی گرفته است و گروه های مختلفی هم تمایل به خرید امتیاز تیم دارند. اول باید این موضوع مشخص شود تا بعد ببینیم شرایط چگونه پیش می رود.

تسنیم: قصد ندارید در ذوب آهن یا سپاهان مربیگری کنید؟

همیشه دوست دارم به عنوان مربی کار کنم ولی باید شرایط مساعد باشد و خیلی چیزها با یکدیگر همخوانی داشته باشد. من از ذوب آهن جدا شدم، چون نمی توانستم با مدیریت وقت این باشگاه کار کنم و شاید ایشان هم نمی توانست با من کار کند.

تسنیم: البته شما رابطه خوبی با سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دارید و می گویند با این باشگاه مذاکره کرده اید…

من با اکثر مدیرانی که با آنها کار کرده ام ارتباط مناسبی دارم. چند سال است که با آذری کار نکرده ام و شاید الان همدیگر را کم بشناسیم. من هیچ مذاکره ای با ذوب آهن نداشته ام در ضمن این باشگاه اعلام کرده که فیروز کریمی را به عنوان گزینه اول در نظر گرفته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار