|
|
کدخبر: ۱۶۰۹۰۰

خبرگزاری تسنیم: نشست مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با باشگاه های لیگ برتر برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در این باره اظهار داشت: سوم اردیبهشت نشستی را با مسئولان باشگاه های لیگ برتری فوتبال ساحلی برگزار خواهیم کرد تا در رابطه با روند رو به رشد این رشته ورزشی و همچنین فراهم کردن شرایط ایده آل نسبت به گذشته بحثو تبادل نظر کنیم.

وی افزود: در این نشست که با حضور رؤسای کمیته های پزشکی، انضباطی و فرهنگی، همچنین مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار می شود، در خصوص نحوه هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات، شرایط پزشکان حاضر در تیم ها، مسائل انضباطی و فعال شدن بیشتر کمیته های فرهنگی باشگاه ها بحثو بررسی خواهد شد.

شهریاری تصریح کرد: پس از صحبت ها و مواردی که از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی و همچنین رؤسای کمیته های فدراسیون مطرح می شود، جلسه قرعه کشی رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار می شود.

این نشست روز سوم اردیبهشت ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود. همچنین در این نشست از مدیران باشگاه های دریا نوردان بوشهر و گلسا پوش یزد که عنوان های اول و دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور فصل ۹۲-۹۳ و همچنین باشگاه های یاران اصفهان و فائزکاران مازندران که مقام های اول و دوم مسابقات دسته اول فوتبال ساحلی کشور فصل ۹۲-۹۳ را کسب کردند، تقدیر و احکام قهرمانی به این باشگاه ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار