|
|
کدخبر: ۱۶۱۱۹۲

قطر و چین آمده بودند تا به سلطه والیبال ایران در آسیا خاتمه دهند

بازیکن تیم والیبال متین ورامین در رقابت های جام باشگاه های آسیا گفت: زشت است که برخی مسال غیرفنی در والیبال در رسانه ها منتشر شود.

پوریا فیاضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد حضورش در تیم والیبال متین ورامین به عنوان بازیکن کمکی و عملکرد این تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: دو تیم در این مسابقات خیلی خوب بودند؛ تایوان کمی ما را با مشکل روبرو کرد، اما توانستیم پیروز شویم و برای دو بازی سخت و اصلی مان آماده شویم.

وی با بیان اینکه سه بازی آخرمان بسیار سخت بود، خاطرنشان کرد: تیم چین دو بازیکن از کشورهای کانادا و بلژیک داشت، سایر بازیکنانش هم اکثراً ملی پوش بودند. خدا را شکر در آن روز شرایط خیلی خوبی داشتیم و توانستیم حریف را شکست دهیم. من فکر می کنم چین بهترین تیم مسابقات بود که در جایگاه سوم قرار گرفت. در مورد تیم قطر هم باید بگویم که فقط نام این تیم " قطر " بود؛ اکثر بازیکنان این تیم و حتی پاسور دوم قطری ها هم خارجی بود؛ قطری ها چند بازیکن ذخیره از کشور خود داشتند که از آنها استفاده هم نمی کردند.

بازیکن کمکی تیم والیبال متین ورامین با بیان اینکه من ۵ بازی برای متین به میدان رفتم، افزود: در ست چهارم برابر چین تایپه از ناحیه زانو احساس درد کردم و ترسیدم؛ اینقدر که این روزها بازیکنان والیبال رباط صلیبی پاره کرده اند من هم نگران شدم که شاید این درد مربوط به رباط پایم باشد، اما بعد متوجه شدم که این درد برای آسیب دیدگی قدیمی ام بوده است. فعلاً فیزیوتراپی و آب درمانی می کنم تا به شرایط ایده آل برسم.

فیاضی در مورد اینکه چرا متین در بازی ها حداقل یک گیم را به حریف واگذار می کرد، گفت: تیم های آسیایی مخصوصاً چین و قطر آمده بودند تا به سلطه والیبال ایران در آسیا پایان دهند؛ از طرفی متین ورامین بعد از لیگ برتر زمان زیادی برای آماده سازی نداشت و شاید برخی بازیکنان با هم هماهنگ نبودند. در فیلیپین هم چند بازیکن دچار سرماخوردگی شدند و تمام این عوامل دست به دست هم داد تا در برخی بازی های حداقل یک گیم را به حریفان واگذار کنیم.

وی در خصوص شرایطش برای حضور در تیم ملی و اظهارات خوش خبر مبنی بر اینکه " فیاضی مشکلاتی با فدراسیون دارد و اگر حل شود می تواند در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کند "، تصریح کرد: من مشکلی با کسی ندارم و نمی دانم کسی با من مشکل دارد یا خیر! کار من والیبال بازی کردن است و فعلاً حرفی درخصوص حضور در تیم ملی مطرح نشده است. هشت سال است که شب و روز در حال والیبال بازی کردن در باشگاه ها و تیم ملی هستم و شاید قسمت اینگونه است که امسال در کنار خانواده ام باشم.

فیاضی با بیان اینکه برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم، ادامه داد: نمی خواهم در مورد مشکلاتی که خوش خبر گفته حرف بزنم؛ من خیلی برای تیم ملی زحمت کشیدم و نمی دانم چرا این صحبت ها مطرح می شود. مشکلی که اعلام کرده اند قرار شده حل شود، اما زشت است که مسائل غیرفنی در والیبال رسانه ای شود. شخصیت من به گونه ای نیست که برای حضور در تیم ملی التماس کنم، بلکه فکر می کنم عملکردم در لیگ پاسخگوی همه چیز هست.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار