|
|
کدخبر: ۱۶۱۹۴۳

هیچ کشوری به اندازه ایران بازیکن سطح بالا و با کیفیت ندارد

سرعتی زن تیم والیبال متین ورامین گفت: کاش مسئولان فدراسیون بتوانند شرایط را به گونه ای مدیریت کنند که به تیم ملی و باشگاه متین ضربه ای وارد نشود.

محمد موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد قهرمانی تیم والیبال متین در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود؛ تیم هایی مانند قطر و چین از بازیکنان سطح اول جهان استفاده می کردند. کارمان خیلی سخت بود، مخصوصاً در بازی نهایی برابر الریان قطر هم شانس کمک مان کرد و هم غیرت بازیکنان به دادمان رسید. سطح مسابقات خیلی بالاتر از سال های گذشته بود، اما خدا را شکر که بازهم نماینده ای از ایران قهرمان آسیا شد تا شرمنده مردم و مخصوصاً ورامینی ها نشدیم.

وی در مورد اینکه به نظرت می رسد انتخابش به عنوان بهترین مدافع مسابقات هم به امری عادی تبدیل شده، خاطرنشان کرد: عادی که نشده است، چرا که هر زمان افتخاری کسب می شود خوشحال کننده و دوست داشتنی است، اما انتخاب به عنوان بهترین مدافع مسابقات برای اولین بار لذت خاصی دارد.

ملی پوش تیم والیبال متین ورامین درخصوص اینکه فدراسیون بازیکنان تیم ملی را در اختیار متین قرار نمی دهد و این تیم باید بدون ملی پوشان به مسابقات جام باشگاه های جهان اعزام شود، تصریح کرد: احساس وظیفه می کنم تا در مسابقات جام باشگاه های جهان برای متین بازی کنم؛ مسئولان باشگاه امسال بسیار زحمت کشیدند تا تیم به این مرحله برسد و من هم دوست ندارم رفیق نیمه راه باشم. دلم می خواهد برای متین بازی کنم، اما باز هم منتظر تصمیمات مسئولان هستم.

وی افزود: کاش مسئولان بتوانند شرایط را به گونه ای مدیریت کنند که ضربه ای به تیم ملی و باشگاه متین وارد نشود؛ فکر می کنم از نظر زمانی هم مشکل چندانی وجود نداشته باشد، چراکه قبل از اولین اردوی برون مرزی تیم ملی مسابقات جام باشگاه های جهان تمام می شود و ملی پوشان می توانند مستقیم به بلغارستان بروند.

سرعتی زن تیم والیبال متین ورامین درمورد بازگشتش به تیم ملی عنوان کرد: این خبر را از طریق سایت فدراسیون شنیدم و قرار است از امروز(دوشنبه) در جمع بازیکنان حضور پیدا کنم.

بهترین سرعتی زن والیبال آسیا درخصوص ترکیب چورا، کواچ و یک مربی ایرانی در تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: امسال کار سختی داریم و باید در مسابقات مهم و بزرگی شرکت کنیم. کواچ باید مربی قدرتمندی باشد تا از نظر روانشناسی به بازیکنان کمک کند و از نظر تاکتیکی سطح ملی پوشان را افزایش دهد. انتظارات از والیبال ایران بالا رفته و مانند سال های گذشته تیم های قدرتمند برابر ایران راحت بازی نمی کنند و با تمام توان وارد میدان می شوند.

موسوی در پاسخ به این سوال که آیا با کواچ می توانیم موفقیت هایی که والیبال ایران با ولاسکو کسب کرد را تکرار کنیم یا خیر، اظهار داشت: هیچکس نمی تواند بگوید که چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما به خوبی می دانم که بازیکنان همیشه با غیرت ایرانی بازی می کنند تا راه رو به رشدی که آغاز کرده اند تا با حضور روی سکوهای جهانی و المپیک به اتمام برسانند. شناخت چندانی از کواچ ندارم، اما نکات مثبتی را از وی شنیده ام که بسیار به وی امیدوار شدم.

وی با بیان اینکه والیبال ایران جای پیشرفت دارد، افزود: شک نکنید که والیبال ایران از جایی که هست بالاتر هم می رود، چراکه توانایی اش را داریم. هیچ کشوری به اندازه ایران بازیکن سطح بالا و با کیفیت ندارد که این امر هم دلایل خاصی دارد که مهمترینش مربوط به لیگ منظم و سطح بالا است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار