|
|
کدخبر: ۱۶۱۹۹۸

هفته سی وچهارم لالیگا

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خانگی بر اتلتیک بیلبائو غلبه کرد و به رده دوم جدول رده بندی لالیگای اسپانیا صعود کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی وچهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های اسپانیا موسوم به لالیگا شب گذشته(یکشنبه) با انجام سه دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های بارسلونا، رایو وایکانو و سویا مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از این دیدارها بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اتلتیک بیلبائو بود. آبی و اناری پوشان که با شکست در فینال جام حذفی مقابل رئال مادرید شرایط روحی خوبی نداشتند، موفق شدند در این بازی به برتری ۲ بر یک برسند تا از فشار انتقادات بکاهند.

برای بارسا در این دیدار پدرو رودریگس(۷۱) و لیونل مسی(۷۴) گلزنی کردند و در مقابل دروازه شان توسط آرتیز آدوریز(۴۹) باز شد. شاگردان خراردو مارتینو با این برد ۸۰ امتیازی شدند و موقتاً جای رئال را در مکان دوم جدول رده بندی لالیگا گرفتند. بیلبائو هم ۶۲ امتیازی باقی ماند تا همچنان چهارمین تیم جدول رده بندی باشد.

در سایر دیدارهای برگزارشده شب گذشته هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

رایو وایکانو ۳ - رئال بتیس یک

سویا ۴ - گرانادا صفر

در ادامه دیدارهای این هفته لالیگا بامداد سه شنبه مالاگا در خانه اش به مصاف ویارئال می رود.

در حال حاضر اتلتیکومادرید با ۸۵ امتیاز صدر جدول لالیگا را در اختیار دارد و بارسلونا با ۸۱ امتیاز در جایگاه دوم و رئال مادرید هم با ۷۹ امتیاز و البته یک بازی کمتر در مکان سوم جدول ایستاده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار