|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۸۸

در حال حاضر چالش میان باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین و فدراسیون والیبال برسد حضور ملی پوشان در مسابقات جهانی مشکل ساز شده است.

علی فداکار مدیر عامل باشگاه متین ورامین در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: متاسفانه با وجود جلسات متعددی که برگزار کردیم هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم که اهمیت مسابقات باشگاه های جهان کمتر از لیگ جهانی نیست و با توجه به اینم ساله می خواهیم پتانسیل موجود در استا را به طور منطقی و درست هزینه کنیم.

وی تصریح کرد: مجموعه باشگاه برای قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ و جام باشگاه های آسیا خون دلها خورده و زحمات زیادی کشیده است ولی متاسفانه مسئولان فدراسیون می گویند حال که به جام باشگاه های جهان رسیده اید بدون نیروهای کلیدی خود به مصاف حریفان بروید.

وی گفت: طی صحبت هایی که با مسئولان فدراسیون داشتیم به آنها اعلام کردیم که در صورت موافقت ۳ ملی پوش متین فقط بازی تدارکاتی با استرالیا در تهران را از دست می دهند حتی قول دادیم که این سه بازیکن را با هزینه باشگاه از برزیل به بلغارستان اعزام خواهیم کرد ولی هنوز فدارسیونی ها متاسفانه جواب قطعی به ما نداده اند.

وی گفت: به نظرم فدراسیونی از باشگاه ها به عنوان عابربانک استفاده کند بهتر است و ابتدای سال ۱۵۰ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت و تمرینات رابه طور متوالی زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند در این صورت مسابقات لیگ تعطیل و باشگاه ها پول خود را به فدراسیون واریز کنند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین گفت: ما از فدراسیون توقع داریم حال که تیم متین در مسابقات لیگ وباشگاه های آسیا شگفتی ساز شده نسبت به آن تا حدودی با اغماض تصمیم گیری کنند.

فدارکار افزود: در حال حاضر این باشگاه و فدراسیون یک دغدغه مشترک دارند وآن هم حفظ منافع و جایگاه والیبال ملی ایران است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار