|
|
کدخبر: ۱۶۲۵۷۵

طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان، وضعیت هیئت مدیره سرخ ها ظرف چند روز آینده مشخصخواهد شد تا بدین ترتیب این تیم مدیرعامل خود را بشناسد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برنامه ۹۰ مطابق قول هفته گذشته خود، موضوع پرسپولیس را در دستور کار خود قرار می دهد و سعی دارد با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین مدیران سابق و کنونی پرسپولیس به گفتگو بنشیند.

براساس این گزارش و به نقل از دوستان پروین؛ سرپرست موقت سرخ ها قصد ندارد که در برنامه امشب بر روی آنتن برود و شرایط را برای خودش و آینده تیمش سخت تر کند.

البته شنیدیم که او در حال مشورت با دوستانش است و شاید در اقدامی جدید، تصمیم بگیرد که با برنامه ۹۰ و میهمان این برنامه، امیر خادم گفتگو کند و امتیازاتی به دست آورد، اما تا بعدازظهر امروز تصمیم پروین حرف نزدن با عادل فردوسی پور است.

** ناراحتی مسئولان باشگاه از دایی / دایی ما را به رسمیت نمی شناسد

هر چند هنوز وضعیت مدیریتی پرسپولیس برای فصل آینده مشخص نشده، اما علی دایی که قراردادی ۳ ساله با این باشگاه منعقد کرده، در حال مهیا کردن مقدمات شروع تمرینات تیمش برای لیگ چهاردهم است.

با اینکه باشگاه نشینان سرخ از ارائه هرگونه برنامه برای فصل جدید از سوی دایی اظهار بی اطلاعی می کنند، اما سرمربی پرسپولیس و مدیر تیم فوتبال این باشگاه خبر از تکمیل برنامه های لیگ چهاردهم می دهند.

در این خصوص شنیده می شود که مسئولان باشگاه به خصوص قائم مقام پرسپولیس به شدت از اینکه این لیست و برنامه ها به جای ارائه شدن به باشگاه به محمد پنجعلی داده شده، ناراحتند و معتقدند که این کار یعنی به رسمیت نشناختن باشگاه و مسئولانش! ظاهرا این گلایه به گوش شهریار سرخ ها رسیده و او اعلام کرده که کسی برای فصل آتی از او لیست و برنامه نخواسته تا او ارائه کند!

** نگرانی مسلمان از آینده اش / نامه پرسپولیس برای ذوبی ها

طبق خواسته دایی بازگشت بازیکنان قرضی به پرسپولیس قطعی شده و این بدان معناست که وضعیت محسن مسلمان برای فصل آتی در هاله ای از پرده ابهام قرار گرفته است.

این بازیکن که شرایط خوبی در پرسپولیس دارد و دوست دارد در آسیا توانایی های خود را به نمایش بگذارد، با تصمیم دایی می بایست به اصفهان بازگردد و حالا کمی نگران به نظر می رسد.

در این خصوص منابع غیر رسمی خبر می دهند که باشگاه پرسپولیس قصد از دست دادن مسلمان را ندارد و قصد دارند با تهیه نامه ای ظرف چند روز آینده پیشنهادات جدید به ذوبی ها ارائه کنند.

این پیشنهادات شامل پرداخت پول نقد و معاوضه با نفرات مازاد دایی خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار