|
|
کدخبر: ۱۶۳۰۴۰

نمی دانم چرا نظر رئیسی کیا ۱۸۰ درجه تغییر کرده است

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال راه آهن گفت: منتظریم یک زورو پیدا شود و باشگاه را بخرد تا مشکلات مالی همه ما برطرف شود.

پیروز قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در خصوص حرف های رئیسی کیا، مدیرعامل باشگاه راه آهن که گفته است او نباید علیه ابراهیم زاده مصاحبه می کرد، گفت: من کاری ندارم که مدیرعامل یا دیگران چه می گویند ولی در فصل گذشته خیلی سختی کشیدم و نمی توانستم خیلی چیزها را تحمل کنم. البته دیدید که در طول فصل چیزی نگفتم اما بالاخره باید حرف می زدم. ارکان باشگاه راه آهن و مدیرعامل هم در جریان همه مسائل قرار داشتند و دارند و حالا نمی دانم چرا رئیسی کیا تغییر موضع داده و نظرش ۱۸۰ درجه تغییر کرده است.

وی در ادامه افزود: ابراهیم زاده گفته که حرف های من صادقانه نبود. این نظر ابراهیم زاده است اما من کاملاً صادقانه و دست حرف زدم، چرا که در زندگی ام عادت نکرده ام دروغ بگویم و هیچ وقت دنبال منافع شخصی ام نبوده ام. در ضمن من از مصاحبه سیاسی بدم می آید و دوست ندارم مثل بعضی ها سیاست مدارانه حرف بزنم، یعنی یکی به نعل بزنم یکی به میخ. من هنوز هم پای حرف هایم هستم و مسئولان باشگاه هم خیلی چیزها را می دانند.

قربانی در مورد اینکه اگر ابراهیم زاده در راه آهن بماند باید از این تیم برود، گفت: من مشکلی از این بابت ندارم و گفتم که اگر او باشد من نمی مانم. من هیچ وقت به ابراهیم زاده بی احترامی نکردم ولی باید حرف هایم را بزنم. مدیرعامل باشگاه هم گفته که برای باشگاه، سرمربی اولویت دارد که درست گفته و من هم جای او بودم این حرف را می زدم. دست مدیرعامل درد نکند که این حرف ها را زده است اما بهتر است او تلاش کند تا بچه ها به پول شان برسند.

مدافع تیم فوتبال راه آهن در مورد مشکلات مالی بازیکنان و وضعیت این باشگاه خاطرنشان کرد: ما فعلاً منتظریم یک زورو پیدا شود و باشگاه را بخرد تا مشکلات مالی همه ما برطرف شود. بازیکنان هنوز از باشگاه طلب کار هستند و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی ما برطرف شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار