|
|
کدخبر: ۱۶۳۱۲۲

خبرگزاری تسنیم: مهاجم بلند قامت بانوی پیر تأکید کرد با توجه به عملکردی که در فصل جاری سری A داشته شایسته حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با داشتن مهاجمان سرشناسی همچون دیه گو کاستا، روبرتو سولدادو، داوید ویا، آلوارو نگردو، آرتیس آدوریس، فرناندو تورس و فرناندو یورنته در انتخاب مهاجمان نهایی این تیم برای حضور در ترکیب لاروخا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل کار دشواری دارد اما با این حال مهاجم یوونتوس معتقد است به اندازه کافی خود را به اثبات رسانده و استحقاق همراهی تیم ملی اسپانیا را دارد.

فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی یوونتوس در این خصوص گفت: درست است که انتخاب ۲۳ بازیکن نهایی برای حضور در جام جهانی کاری دشوار است اما ما در یوونتوس عالی کار کرده ایم و اگر همه چیز طبق روال پیش برود شاید من و کارلوس توز هم پاداش تلاش مان را بگیریم و نام مان در ترکیب نهایی تیم های ملی کشورمان قرار بگیرد. شاید در اتلتیک بیلبائو به اندازه کافی خودم را به اثبات نرساندم ولی حالا در باشگاه بزرگتری هستم و خیلی بهتر بازی می کنم. من و توز شایسته حضور در جام جهانی هستیم.

مهاجم ۲۹ ساله یوونتوس که تا کنون ۲۰ بازی با پیراهن تیم ملی اسپانیا انجام داده در فصل جاری ۱۴ گل برای یبانکونری به ثمر رسانده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار