|
|
کدخبر: ۱۶۳۵۳۹

سرمربی تیم والیبال نشسته قزاقستان:

سرمربی تیم والیبال نشسته قزاقستان گفت: شکست ۳ بر صفر مقابل ایران را پیش‎بینی کرده بودیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز مشهد به نقل از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، «ایرنار ماتیو» پس از شکست تیمش در دیدار مقابل تیم ملی کشورمان اظهار کرد: بازی خوبی مقابل ایران انجام دادیم اما با توجه به قدرت این تیم، پیش‎بینی می‎کردیم که با نتیجه ۳ بر صفر شکست بخوریم.

وی با اشاره به باخت سنگین تیمش در ست اول این دیدار افزود: در وقت دوم نیز با بدشانسی یکی از بهترین بازیکنانمان با مصدومیت روبه رو شد و نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته قزاقستان در خصوص شرایط تیمش در ادامه مسابقات خاطرنشان کرد: فعلاً هدف ما شکست تیم ژاپن در دیدار بعدی و صعود از گروه است و پس از آن به مصاف یکی از تیم‎های عراق یا چین خواهیم رفت که بازی سختی خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال نشسته قزاقستان میزبانی مشهد را خوب توصیف کرد و ادامه داد: میزبانی خیلی خوبی را تاکنون از مشهد شاهد بودیم، این شهر تماشاچیان پرشوری دارد و تاکنون هیچ مشکلی در مسابقات نداشته‎ایم.

«ماتیو» همچنین ایران را کشوری امن دانست و تاکید کرد: از یک هفته قبل از آغاز مسابقات به ایران آمده ایم و از زمان ورود تا امروز هیچ گونه مشکل امنیتی نداشتیم و همه چیز عالی بوده است.

انتهای پیام / ۲۲۰۲ / ز

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار