|
|
کدخبر: ۱۶۳۶۰۸

خبرگزاری تسنیم: یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال پاراگوئه اعلام کرد مارچلو بیلسا پیش از قبول هدایت مارسی پیشنهادی برای سرمربیگری در تیم ملی این کشور داشته که آن را رد کرده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تنها سه روز پس از انتشار خبر توافق مارچلو بیلسا با مسئولان باشگاه مارسی برای هدایت این تیم فرانسوی در فصل آینده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال پاراگوئه اعلام کرد پیشنهادی از سوی این فدراسیون به بیلسا برای هدایت تیم ملی پاراگوئه پس از جام جهانی ارائه شده است که این سرمربی آرژانتینی آن را نپذیرفته است، چرا که قصد داشته توافق ضمنی خود با فرانسوی ها را قطعی کند.

آلخاندرو دومینگس با اعلام اینکه پاراگوئه ای ها از سال گذشته که خراردو مارتینو(سرمربی حال حاضر بارسلونا) را از سمت سرمربیگری تیم ملی خود اخراج کردند به دنبال استخدام جانشینی برای وی بوده اند و دیگر قصد ادامه همکاری با ویکتور خنس که به صورت موقت هدایت قرمزوسفیدپوشان آمریکای جنوبی را بر عهده داشته است، ندارند.

وی اظهار داشت: روز گذشته(سه شنبه) بیلسا با من تماس گرفت تا از عدم تمایل خود برای هدایت تیم ملی فوتبال پاراگوئه بگوید. او با مارسی به توافق رسیده است و حالا می خواهد تماماً روی این کار تمرکز کند.

بیلسا که سابقه هدایت تیم های ملی آرژانتین و شیلی را در کارنامه دارد، از تابستان سال گذشته که به همکاری اش با تیم فوتبال اتلتیک بیلبائوی اسپانیا پایان داد بیکار بوده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار